Vintage incoming (Deel 1)

De originele Seiko persen hebben ook geen schroefdraad doppen (zitten er wel een aantal tussen met in je set hoor).

Vd Gevel in Tilburg heeft nog een gebruikte originele Seiko pers met hulpstukken staan als je interesse hebt, zijn na volgende week weer open geloof ik.

Dat moet even wachten. De laatste tijd genoeg onkosten gehad. Mijn wagen moet vervangen worden, en heel wat gereedschap gekocht. Dus even de rem erop… Voorlopig doe ik het nog wel even met mijn chinees El-Cheapo persje…

1 like

Ben erg benieuwd hoe deze er in het echt uit ziet. Verwachtingen zijn hooggespannen.

17 likes

Ik ga binnenkort aan de slag met deze:
Endura Stabilo en Titus…

10 likes

Endura…is dat geen penanker ?

1 like

Ehh, als iemand dat weet, dan ben jij het!:joy:

Ik denk het ja, EB 1533… ? Daar was ik net naar op zoek, als ik me goed herinner.

Leuk, uit Helmond :wink:

Ja, ken je die?

1 like

Nee heb wel eens contact gehad maar dat ging vrij moeizaam, zie regelmatig iets voorbijkomen van deze aanbieder (zo ook deze) maar reageer er niet meer op.

1 like

Samen met wat onderdelen voor een aantal Seiko 56 uurwerken, is deze Seiko Skyliner 6100-8000 handwijzer onderweg.

23 likes

Deze gok komt naar mij

7 likes

Na een google actie op Sarcar en de bijbehorende prijzen, toch maar wat extra moeite gedaan om hem open te krijgen.

Er zit nu een best mooi ETA 976.001 uurwerkje in, helaas helemaal dood, dus nu maar eens opzoek naar een betaalbare vervanger.

5 likes

Nog vergeten, er is nav de zoektocht ook nog een Sarcar met mechanisch uurwerk in aantocht (slechte foto van MP):

8 likes

Even @Lexaf jaloers maken :wink:

11 likes

Dat gaat wel lukken denk ik…

2 likes

Nog eentje dan…

10 likes

Grrrr, jij wel… :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Hopelijk is deze NOS met een stevig laagje stof en wat sushi vlekken :blush:

23 likes

-:four_leaf_clover: