Vintage incoming (Deel 1)

Naar deze Wittnauer was ik ook niet op zoek. Ik was eigenlijk op zoek naar een zwarte Tissot Antimagnetique (Die staat hoog op de verlanglijst), en toen stond deze tussen de zoeklijst. En ik vond hem zo mooi, dat ik hem maar gekocht heb… En ook nog eens voor een hele leuke prijs. Er zal heus wel iets niet goed aan zijn, maar voor die prijs kon je het ook niet laten liggen…
Je zou dit horloge eigenlijk in de Younaaitmesteeds verwachten, maar deze vond ik in het land van de rijzende zon (Japan)…

8 likes

Na de service weer 40 jaar jonger :wink:

Dat is het zeker, maar niet goed voor de portemonnee :sweat_smile:

1 like

Tja, wat moet je anders :joy:

giphy

2 likes

Zou jij die laten liggen voor €85?

1 like

Jazeker, want ik heb al teveel uitgegeven :sweat_smile:

2 likes

Die had ik ook gespot… mooie vangst! Ik durfde niet

2 likes

Hoezo durfde niet? Dank :blush:

Omega, marktplaats en een onbekend uurwerk voor me, dan twijfel ik toch te veel… veel plezier ermee!

2 likes

Komt hier uit het blauw :wink: en een prima uurwerk van Omega

3 likes

Hee ik dacht dat ik hem ook op mp had zien staan.

Niettemin heel veel plezier ermee, ziet er top uit

1 like

Wat heeft Cruijff daar ooit over gezegd? “Elk voordeel hep ze nadeel” oid…

1 like

Je kent het wel, heb je net een horloge gekocht waar je al tijden op zat te azen, komt er een mooier exemplaar langs :face_with_raised_eyebrow:

Paar weken terug deze mooie zilveren kroongewonden Tissot uit 1878 gekocht, was er heel blij mee, al had hij ook wel een paar minpuntjes, wat probleempjes met het uurwerk, verkeerde kroon en wijzers, en een missende beugel.

Wat denk je, komt er van de week een uit 1876 langs op de baai. Net even wat luxere en zwaardere kast, net een mooier uurwerk (Wolf teeth :heart_eyes:), en zonder de problemen die mijn exemplaar wel heeft.

Dus wat doe je dan… een dikke vette snipe klaarzetten natuurlijk :innocent: :innocent:
Afijn, na wat nagelbijten incoming, een bijna 150 gram zware zilveren kolos:

En die ander? Ja die blijft ook natuurlijk :laughing:

25 likes

Mooie vangst, Wilko Is mezelf ook weleens overkomen.

Zelf ook nog wat leuks gevonden…
Deze Seiko Champion Alpinist is wel gehavend en er ontbreken wat delen aan, maar het belangrijkste en waardevolste zit er wel bij…

En deze UG kon ik ook niet laten liggen…

13 likes

Ja je zult het altijd zien, maanden of zelfs jaren komt zoiets niet langs, en dan ineens twee binnen een maand :flushed:

Mooi ding :ok_hand: :ok_hand:

1 like

Ziet er goed uit zeg ,mooie vangst !:ok_hand:

1 like

Eindelijk een Eterna Matic Chronometer :metal:

21 likes

Gaaf medaillon

1 like

Van deze is net de veiling afgelopen… Komt ook naar hier…

15 likes

Mooi hoor!!!

1 like

Ik heb ook weer eens iets geks gekocht, gewoon voor de leuk op mn bureau :crazy_face:

16 likes