Wat een gaaf ding! Erg leuk!
Zooo prachtig man Is dat niet het wapen van de bekende Schild ?
Dit is echt custom made
Verslavend he? Tradera?
Jaaa deze week alweer 3 binnen gehad en nog 4 onderweg… maar nu ga ik ECHT even ophouden met kopen!!
Probeer ik…
Dat ken ik ergens van…
Dit is de schuld van @lassale. Hij heeft zich er een tijdje geleden eentje aangeschaft en hier getoond. En die bleef maar wurmen in mijn geheugen. Tot ik deze onlangs tegenkwam in zeer goede conditie. NOS is net iets te veel gevraagd, maar zeker in goede toestand. De Citizen Jet Auto Dater, waar het zich vooral om het innerlijk gaat! Want de automaat is zeker bijzonder te noemen.
En toen ik er eentje voorbij zag komen, kon ik het gewoon niet weerstaan…
Het was de keuze tussen een Seiko Laurel of deze Citizen Jet Auto Dater… Hoewel de Seiko Laurel een stuk zeldzamer is (die ik op het oog had, wad uit 1913…), vond k het toch waard om voor deze Citizen te gaan.
Amen…
Super cool met dat apart (perifeer?) gewicht voor de automaat. Van welk jaar zou deze zijn?
Deze zou van oktober 1963 moeten zijn, als ik het serienummer bekijk. Dus nu zestig jaar oud (Is daar ook al een topic van? )
Maar machtig mooi, wat ze destijds konden ontwerpen, zelfs zonder gebruik van computers! Zoiets zie ik ze heden niet meer maken!
En voorlopig de laatste nieuwe aanschaf: Een Orient King Diver Steve McQueen.
Die heeft deze naam, omdat dit het favoriete horloge van racer en acteur Steve McQueen was.
Hij lijkt wel op mijn andere Orient, maar verschilt toch wel innerlijk.
En ik maar denken dat een Tag Heuer Monaco dat was.
“Voorlopig” in de zin van de laatste van vandaag…??
Net als jij…
Nee, het is de laatste voor deze maand. Het is even duur genoeg geweest. Bovendien heb ik hier nog genoeg projectjes liggen, waar ik nog wel even zoet mee ben! Zodra dit horloge op het depot aankomt, komt het naar Nederland, samen met de andere horloges, en dan is het even genoeg geweest.
Busted! Ja ik ben ook verslaafd
Eerst mn Elma maar eens opnieuw bedraden…
De kabel heb je al, en je hebt het voorbeeld gezien. Gewoon genoeg foto’s maken, dan komt het wel goed!
Goede genade, ik dacht dat ik ontspoord was .
OT, ik ben wel benieuwd hoe deze vier eruit gaan zien, succes .
Welkom bij de club!!
Wow Tim, die laatste! Beauty!
Die laatste is inderdaad een schoonheid, wat voor bandje hoort hieraan?