Cool! Nog nooit gezien. Komt hij uit Japan, afgaande op de foto’s?
Ik zat al op een reactie van jou te wachten Ja klopt.
Hè vandaag toch weer 3 horloges en een tooltje gekocht… zo schiet het niet op met minderen
En de Prisma duiker uit de kringloop in Zutphen komt nog mijn kant op met dank aan @MartenFriso
Ja die was te leuk/goedkoop om te laten liggen, zal wel nog een kleine reparatie moeten ondergaan aan de kast:
Ha, een Bieri Watch, mooi Ik heb er ook eentje
Dames horloge?
Ja
Mooi scherp model. Vooral die cijfers
Had een paar maanden geleden op de gok een Certina gekocht voor mijn vriendin, maar helaas was de wijzerplaat slechter dan gehoopt… deze is hopelijk beter
Lukt aardig met minderen
Ja er komen er steeds minder bij per week
Een Seiko 8346-8060 oftewel een Business-A uit juni 1967 wordt toegevoegd aan de collectie.
Ik ga er maar (wederom) van uit dat deze erg slecht is gefotografeerd door de verkopende partij. Hij schijnt goed te lopen maar heeft wat gebruikssporen. Van belang vind ik dat de wijzerplaat onbeschadigd is en geen zwarte randen vertoont. Nu is het een kwestie van het verzamelde vuil en DNA van een oude Japanner verwijderen, een nieuw glaasje en een service beurtje. Over een maandje weten we het.
Ik kan het ook niet laten:
Projectje (mogelijk), zal bij binnenkomst een snelle inspectie doen. Wellicht dat ie daarna wat langer in de projectenbak blijft liggen
Zou ik niks aan hoeven/moeten doen. Leuk voor de inmiddels verzameling bijtjes
Was onderweg en kwam vandaag ineens aan
Leuke “Eska” met een AS1173 (volgens verkoper) bumper automaat, en een stalen “clam shell” kast met van die schroefjes.
Leuk ding!
Inderdaad wat een snoepje zeg!
Deze is ook binnen, zakhorloge loopt nog, wel met een wat zielige amplitude.
Eerst maar eens de secondewijzer er terug opgeprikt en binnenkort maar eens kijken hoe ik het geheel op ga knappen: