Atlantic onderweg. Deze keer eens geen worldmaster.
Je bent welkom, je woont niet al te ver weg geloof ik
Uiterst sympathiek! Alvast bedankt
Omgeving Den Bosch, is dat in de buurt?
dit keer geen rado maar raar maar waar een longines dingetje. In 15 jaar verzamelen nooit tegengekomen tot nu en dan ook maar gekocht want anders kan ik weer 15 jaar wachten. Rose plaquè trapezium kast met ook een trapezium glas dat 2 hoeken kwijt is - maar ik denk dat ik dat glas heb. Nu ja ik en denken is niet altijd een even goede combo, dus afwachten maar. Originele chocolade bruine plaat, lichtjes aangetast meende ik te zien op andere foto’s. Met het werkpaardje cal 8LN erin - ik had nochtans gezworen die niet meer te doen wegens te klein, maar ja hoe kon ik nu weten dat dit horloge van de wishlist een 8ln in zich had - en het dingetje loopt uiteraard niet of amper. Van rond 1939 en volgens mij - maar ik kan mis zijn - de eerste asymmetrical van longines.
En dan begint nu het laaaaange wachten - de komende 3 weken wss weer elke dag een keer of 10 de trackpagina nakijken - want hij moet uit de US komen.
Dit is ie
Bizar ding zeg!
Omdat ik minder spullen moet/wil gaan kopen heb ik nog maar een Rubor gekocht zodat ik ook zakhorloge glazen en lage plexi kan zetten
Prachtig, en mooi compleet setje, en zo te zien geen beschadigde doppen. Hier ga je veel plezier en gemak van hebben. Onmisbaar voor horlogemakers. Klasse aankoop
Bedankt! Ik heb nog een lange weg voor me om mezelf horlogemaker te noemen, maar als hobbyknutselaar heb ik er veel plezier in. Jammer dat er nog zoooooveel gereedschap gekocht kan/moet worden
Ben ook blij met de set, de prijs was goed, lijkt inderdaad compleet en onbeschadigd en met alu/bakeliet doppen ipv hout.
Leuk en spannend, vandaag voor het eerst een vintage-horloge gekocht in Japan.
Nog even geduld en dan:
Zo! Wat een mooie
Dank je.
Prachtig, gefeliciteerd
Dank je.
Jij ook trouwens, met je TL3-schap .
Thx. Harde confrontatie na een jaartje spammen
Deze is wel heel mooi, puntgaaf,
Dank je.
Hoi Paul, nu is hij opeens uit mijn favorieten verdwenen op Chrono24.
Schitterende aankoop. Versturen vanuit Japan kan verdomd snel gaan als het met DHL verstuurd wordt.
Zo!! Wat een beauty
Dankjewel Mark! Ik kijk er erg naar uit ‘m in het echt te zien