Nu of destijds…
Destijds betaalde je 175000 yen, dat is tegenwoordig 559000 yen waard. En 559000 yen is nu €3500.
Ik heb ze al weg zien gaan voor €4000, en daar heb ik een kwart voor betaald van dat bedrag. Do the math…
Nu of destijds…
Destijds betaalde je 175000 yen, dat is tegenwoordig 559000 yen waard. En 559000 yen is nu €3500.
Ik heb ze al weg zien gaan voor €4000, en daar heb ik een kwart voor betaald van dat bedrag. Do the math…
Gefeliciteerd man! Horloge met een mooie kast!
Mooi man, gefeliciteerd met je grail!
Gefeliciteerd met je grail.
Gewoon weer een paar andere Seiko’s verkopen toch?
Gefeliciteerd met het succes! Nou nog voor de brievenbus gaan zitten wachten?
Hele mooie aanwinst Patrick. Buiten de historische waarde, gewoon een pracht horloge. Proficiat
Ja, dat is wel even nodig… Er gaan een paar 7548-7000 de deur uit, en een LM 36K, dat zou de kosten wel moeten dekken (En dan is er nog steeds niets weg uit mijn vaste verzameling…)
Dat nou net niet, maar wel zenuwen tot het hier is en er een batterij in zit.
Maar ik sta nog steeds te shaken, dat het me gelukt is. Wilde hem eerst laten lopen, omdat ik hem waarschijnlijk toch niet kon krijgen, en hij al net boven budget zat. Maar ik bood nog een keer en toen was het prijs.
@lassale Precies wat je zegt. Historisch van waarde, maar vooral erg mooi. En als hij het doet, ook meteen het oudste Quartzhorloge van het forum
Waanzinnig!
Gefeliciteerd
Mooi man, heel herkenbaar dit maar het is je gelukt
Heel interessant. Koopje dus
Koopje vind ik toch wel wat anders, maar zeker een buitenkans!
Kwart van de marktprijs vind ik een koopje
Twee projectjes zijn onderweg:
Ben benieuwd wat ik moet/kan fixen
Mooi hoor! Ik had bijna dezelfde Maillot jaune gekocht, ook dialite. Maar die is nooit aangekomen , in de post blijven steken😭
Kijken of ik meer geluk heb
Universal Genève Ferrovie della Stato Mk1.
Zoveel leuker nog dan de plompe C cases van de Mk2 en Mk3 met een kast met facetten gemaakt door Centrale Boîtes (bekend van de eerste Omega Speedmaster kasten), een courante 18mm bandaanzet en de geëmailleerde wijzerplaat met radiale cijfering rond de secondewijzer!
Wauw, mazzelaar! Heb je al een passende batterij opener? (Lukt zo ook wel denk ik)
Hopelijk zit er geen batterij in of anders een ouwe kwik cel. (Lekt vaak niet) De wijzerplaat ziet er niet aangetast uit. Ook een goed teken. (Geen groene troep rechtsonder)
Spul is redelijk onverwoestbaar. Hoogstens schoonmaken en drupje kwarts olie.
Gaaf, welke ref is dat?
Universal Genève Ferrovie della Stato Mk1 ref. 864.136