Vintage incoming (Deel 1)

:smirk:

3 likes

1 Pontiac eruit, nieuwe Pontiac erin

3 likes

Famous last words :joy::joy:

4 likes

Eerlijk is eerlijk, voor een tientje had ik m ook meegenomen. :wink:

2 likes

Jaaa daarom, is toch gewoon bijna gratis…

5 likes

Zag hem ook… leuk ding… eta 1260 of 1280…

2 likes

Als hij morgen binnen is weten we het :+1:

Let wel dat zulke banden verschrikkelijk slecht zijn voor je lugs, zeker als ze van die verende uiteinden hebben. Bij elke verdraaiing van de band graven die krengen groeven in je lugs :grimacing:

2 likes

Eigenlijk te laat voor dit topic, maar ik ben ook niet gewend horloges per post te ontvangen :innocent:

Uit een aantrekkelijk aanbod van een van onze hf-leden kocht ik - tegen alle voornemens & mijn gewoonte in ook nog online - enkele fraaie klassiekers. Pontiac Nageur in stalen kast met automaat, authentieke kroon en een pracht van een wijzerplaat :hugs:
Dus nu 100% ouderwets genieten dankzij die uitzonderlijke actie van @Loderoelofs

14 likes

Top dat hij gearriveerd is.

Veel plezier er mee.

De kroon van die naguer is idd een kunstwerkje op zich.

Groeten
Lode

4 likes

ā€œUw pakket is bezorgd in de brievenbusā€

NOT

Bedankt hoor DHL, nu gaan we de klachtenmolen maar weer in…. :face_with_symbols_over_mouth:

3 likes

Hier zal 99% zeker geen radium inzitten, leuk horloge trouwens!

1 like

Dat is goed oefenmateriaal!
Geinig horloge’!

1 like

Voor mijn vrouw.

16 likes

Leuk horloge

Oooh wat is dat toch dat als eigenlijk de hand op de knip moet , je weer iets langs ziet komen wat je gewoon MOET kopen…!!

Omdat ik een enorme sucker ben voor de Omega Cosmic 2k’s is deze incoming:

Hopelijk is hiermee de zure smaak van de verdwenen Pontiac weer wat weggespoeld…

Hij mag zich vervoegen bij het rijtje ā€œto doā€ :rofl:

Bedankt nog @TvR!! :pray:

24 likes

Nice Tim, nog genoeg leuke projectjes :+1:t2:

1 like

Ha Joeri! Dat is weer even geleden, heb je je Alpina nog aan het lopen gekregen? Ik heb trouwens nog wat glaasjes hier liggen van je, zal die binnenkort even retourneren :see_no_evil:

Ja projectjes genoeg, het jonkt maar aan…

1 like

Wauw! Is dat de volgorde waarin ze zullen worden afgewerkt? :grinning:
En, waar komt de Omega dan te liggen? :smile:

1 like

Hahah nee sommige zullen de opknapbak misschien nooit uitkomen :see_no_evil:
Degene die ik het leukste vind krijgen voorrang, dus de Omega zal wel redelijk vooraan komen te liggen.
Heb er nu nog een stuk of 6-7 openliggen die ik eerst maar eens afwerk voordat ik nieuwe ga opknappen…

1 like