1 Pontiac eruit, nieuwe Pontiac erin
Famous last words
Eerlijk is eerlijk, voor een tientje had ik m ook meegenomen.
Jaaa daarom, is toch gewoon bijna gratisā¦
Zag hem ook⦠leuk ding⦠eta 1260 of 1280ā¦
Als hij morgen binnen is weten we het
Let wel dat zulke banden verschrikkelijk slecht zijn voor je lugs, zeker als ze van die verende uiteinden hebben. Bij elke verdraaiing van de band graven die krengen groeven in je lugs
Eigenlijk te laat voor dit topic, maar ik ben ook niet gewend horloges per post te ontvangen
Uit een aantrekkelijk aanbod van een van onze hf-leden kocht ik - tegen alle voornemens & mijn gewoonte in ook nog online - enkele fraaie klassiekers. Pontiac Nageur in stalen kast met automaat, authentieke kroon en een pracht van een wijzerplaat

Dus nu 100% ouderwets genieten dankzij die uitzonderlijke actie van @Loderoelofs
Top dat hij gearriveerd is.
Veel plezier er mee.
De kroon van die naguer is idd een kunstwerkje op zich.
Groeten
Lode
āUw pakket is bezorgd in de brievenbusā
NOT
Bedankt hoor DHL, nu gaan we de klachtenmolen maar weer inā¦.
Hier zal 99% zeker geen radium inzitten, leuk horloge trouwens!
Dat is goed oefenmateriaal!
Geinig horlogeā!
Leuk horloge
Oooh wat is dat toch dat als eigenlijk de hand op de knip moet , je weer iets langs ziet komen wat je gewoon MOET kopenā¦!!
Omdat ik een enorme sucker ben voor de Omega Cosmic 2kās is deze incoming:
Hopelijk is hiermee de zure smaak van de verdwenen Pontiac weer wat weggespoeldā¦
Hij mag zich vervoegen bij het rijtje āto doā
Bedankt nog @TvR!!
Nice Tim, nog genoeg leuke projectjes
Ha Joeri! Dat is weer even geleden, heb je je Alpina nog aan het lopen gekregen? Ik heb trouwens nog wat glaasjes hier liggen van je, zal die binnenkort even retourneren
Ja projectjes genoeg, het jonkt maar aanā¦
Wauw! Is dat de volgorde waarin ze zullen worden afgewerkt?
En, waar komt de Omega dan te liggen?
Hahah nee sommige zullen de opknapbak misschien nooit uitkomen
Degene die ik het leukste vind krijgen voorrang, dus de Omega zal wel redelijk vooraan komen te liggen.
Heb er nu nog een stuk of 6-7 openliggen die ik eerst maar eens afwerk voordat ik nieuwe ga opknappenā¦