Incoming!
Maanlandschap wijzerplaat
Erg mooi!
Dankjewel ![]()
Lichte balenstein.
Het Alb 55 horloge bevat toch radium.
Wat ik aanzag voor oude goud verf blijkt radium.
Ik laat hem maar dicht. Ook geen kast door de ultrasoon ![]()
Classic ![]()
Met de nodige voorzorgsmaatregelen geen ramp toch?
Dat vind ik de fijnste advertenties😊, qua prijs was het ook een gelukje, hij was 2 minuten geleden geüpload toen ik op “kopen” klikte. Ik heb deze zwarte al in de zonder-lume versie.
Blijf ik spannend vinden ivm kleine kinderen in huis.
Omdat ik nog niet genoeg zakhorloges heb nog maar eentje incoming
![]()
Zilveren Tissot hunter uit 1876:
En een flinke jongen
:
leuk zo’n zware jongen met de huidige zilver koers ![]()
Inderdaad. Al vrees ik dat ik er toch meer voor heb betaald dat wat er aan zilverwaarde aan zit, die 177 gram is niet allemaal zilver ![]()
En haast in mint conditie. Mooi hoor.
Mag ik zo brutaal zijn om te vragen wat zoiets mag kosten? Ik heb werkelijk waar geen flauw idee.
Hij was niet duur, ongeveer 130 Euro inclusief premium en lokale verzending. Komt daarna nog wel wat bij omdat hij nog in de VS ligt.
Hij loopt overigens niet, en uiteraard onbekend wat er mis mee is, dat zal de prijs wel wat gedrukt hebben. Plus het feit dat het bij een of ander onbekend veilinghuis was, ik had hem zelf ook niet gezien, een collega verzamelaar stuurde me de link.
Dat valt mij serieus mee. Ok, er moet nog wel eea aan gebeuren. We lezen het hier wel. Thanks ![]()
Da’s een prachtig stuk geschiedenis. Dat binnenwerk
anglage op de brug, wolfstanden! En gravure erbovenop. Dat was een oma die geen geldproblemen had, zoveel is duidelijk. ![]()
Ook in Japan denken ze soms, dat de batterij vervangen moet worden… ![]()
Daar vond ik deze Seiko Bell-Matic 4006-7001…
Een werkend exemplaar op de juiste plek brengt wel wat meer op, maar zakhorloges zonder complicaties blijven - zolang het geen goud of platina is - over het algemeen schappelijk geprijsd.
Nee dat kun je wel stellen, dit was geen goedkoop cadeautje ![]()
Dat binnenwerk is inderdaad prachtig, daar kan ik uren naar kijken ![]()