Bedankt voor de tip, ik heb het ff geprobeerd maar dan gaat de datum een dag terug dus dat komt niet goed.
Deze komt er binnenkort aan,
Ebel maakt al jaren mooie horloges en deze heeft mooie wijzerplaat , mijn andere helft draagt al jaren een Wave. deze gekocht als non runner, loopt wel maar stopt dan volgens verkoper, ik hoop dat dit te verhelpen is met een service van @Serge2
En ook nog dank aan @Macx
Na een succesvol optreden van Belinda en Sabina gaat nu ook Silvana de vleugels uitslaan naar het buitenland en zal binnenkort op het HF een leuke presentatie uitvoeren.
Het is een mooie, ik had m ook gezien.
Uiteindelijk niet op geboden omdat het uurwerk niet compleet leek te zijn op een van de foto’s.
Ik hoop dat je m aan de gang krijgt
onder het motto: je kan niet genoeg duikertjes hebben in de projectbak om op te knappen
ik heb er nog ééntje gevonden met een stalen kast en met wat werk aan
Een “nieuwe” Certina Waterking
Weet nog niet of ik er erg blij mee ben. Was bij aankoop erg blij, maar enigszins een klein beetje teleurgesteld. Zie onderstaande.
Wat is de maat? Waren deze niet 32/33mm?
Gezien je pols kan je idd wel makkelijk groter.
Het kan inderdaad ook zijn dat je even moet wennen. Een iets ‘beefier’ bandje maakt hem ook wat aanweziger
Ik heb laatst een Citizen ATM hier op het forum gekocht die met 34mm flink kleiner is dan mijn andere horloges. Maar ik heb zoiets van ‘f*ck it’ het hoort bij het horloge en het tijdsbeeld en ik vind hem gewoon erg leuk en zonder datum ook superhandig om snel op tijd te zetten en om te doen.
Klopt, ik meet 33,4 Misschien meer wennen. Zal eens kijken of ik een vollere band heb liggen. Dat doet inderdaad ook vaak wel wat.
Dat helpt… maar jij kan prima 37-38mm jumbos en divers hebben.
Misschien past dat je beter.
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat ook Matina graag naar ons land wil emigreren, dus laten we haar vriendelijk verwelkomen als ze door de brievenbus op de deurmat beland.
Matina is ook een zeer aantrekkelijk klokje, haar baas in Zweden heeft haar jaren gedragen en is te komen overlijden en zijn schoonzoon heeft haar aangeboden voor verdere verzorging.
Vanavond hoogstwaarschijnlijk een tweede Belinda gewonnen.
De letters dwarrelen over de plaat en de verkoper kon geen merknaam geven, ik zag daar super automatic staan en op catawiki heb ik een Belinda gevonden die er wel veel op lijkt.
Dit is de Belinda op catawiki, als je naar het font kijkt dan lijken de horloges veel op elkaar.
Ik was de enige bieder dus voor 8,50 € sowieso een leuk uurwerkje en wat ik met de plaat ga doen dat weet ik nog niet, misschien met de hand beschilderen.
Das een leuke zeg
Dat is een mooie vondst
Nice. Loopt het horloge ook?
Het glas is beschadigd, de balans is in orde, maar het loopt niet, het heeft, denk ik waterschade gehad.
Ik denk wel dat het te repareren is. Ik wil wel een foto plaatsen als je geïnteresseerd bent in het uurwerk
Alles is te repareren, maar mocht het onverhooptst toch niet mogelijk zijn, dan nog ben ik blij met deze zeldzame vondst en komt er een nieuw glas op en komt het in de verzamelbox en ook zal ik het zo nu en dan tonen met een mooie band op het HF.
Volgens mij is dat zo’n penanker “chronograaf”