Vintage incoming (Deel 1)

Om heel eerlijk te zijn, ik wist het ook niet, maar een minuutje googlen bracht me het antwoord :innocent:
En toen maar even zoeken in mijn collectie, want daar zou heus wel wat tussen zitten, wat ik kon tonen… En met succes, zou ik zeggen!\

En hier is de bron:

6 likes

Dat ga ik eens rustig bekijken,bedankt voor de moeite. :slightly_smiling_face:

Top info - dank voor het speurwerk en delen :pray:

Dit wordt mijn 2e Seiko Gyro Marvel, maar deze is dan in staal.

Hij ziet er nu nog niet echt goed uit, en hij loopt ook niet. Maar ik hoop wel, dat hier de automaatbrug nog op zit, want ik heb hier nog een goed uurwerkje liggen, waar de automaatbrug van verwijderd is. En deze heeft een SD-wijzerplaat, dus witgouden indexen…

7 likes

Gaaf! :+1:

Soms kom je hier op nieuwe ideeen, een “baby-Panerai” daar had ik nog nooit van gehoord!
Maar dankzij @Martijn zijn Rikketik aanwinst Aanwinsten Rikketik 2-10-2022 weer wat wijzer geworden
Gaaf ding zeker omdat ik stiekem zat te denken aan een 40mm Panerai… het onderzoeken waard, eigenlijk wilde ik er eentje met een blok of lollipop secondewijzer en een stalen bezel, maar die zijn lastig te vinden, daarom maar voor deze Dugena gegaan, basic wijzers maar wel een bezel met een nog gave acryl-inlay en een heerlijke grijze sunburst wijzerplaat zonder zware water of tritiumschade!

Komt vandeweek als het goed is binnen!

19 likes

Een echte Fokker :wink:

27 likes

Fokking gaaf!

2 likes

Een WaTerproof Fokker (Dus een WTF horloge) :smile: Erg leuk, met een mooie patina.

1 like

Maar komt nu al veelbelovend over imho - fraaie aanwinst weer :+1:t2:

1 like

Deze komt ook nog, gelijk met de Fokker.

17 likes

Paar leuke gekleurde Genève’s onderweg :slightly_smiling_face:

21 likes

3 likes

Komt naar me toe voor een heel mooi prijsje.
Volledig stalen kast mawi jumphour met een 21 Jewel tenor dorly TD1393 automaat.
Dezelfde basis als ze gebruiken in de jumphour chronograaf met een d&d module.
Foto’s van de verkoper.

8 likes

deze staat hoog op mijn verlanglijstje - heeft die typische “300 metres sous marine” wijzerplaat

1 like

Is dit al vintage?
Swatch Jelly Stag.

13 likes

Super gaaf! Wist niet dat ze ook in deze leuke kleuren geleverd zijn! Dit is 70’s neem ik aan?

2 likes
  1. Begrijp ik. Nu nog afwachten of en wanneer deze beauty arriveerd.

Movado. Heb op zich alleen de wijzers nodig :innocent:

10 likes

Is dat geen radium? :thinking: