Vintage incoming

Succes met die gave Flightmaster Pierre - ik zal voor je duimen :four_leaf_clover:. Ik heb de mijne “as is” gekocht op een Rikketik, maar nooit iets geworden helaas. Leuke voor in de la :yum:

1 like

…al drie dagen kaarsen aangestoken :grin:
(Bedankt voor de morele steun)

1 like

Vet.

1 like

Ik hoop het :joy:

En ik had nog zo gewaarschuwd… Hoeveel heb je er nu? Moet ik me al zorgen maken?

1 like

Yes you did! Valt mee zit op 9 Seiko’s…
Maar al met al zijn er dit jaar denk ik 15-20 horloges bijgekomen, moet niet zo doorgaan :rofl:

1 like

Dan zal ik maar niet zeggen, hoeveel horloges er bij de laatste zending zaten… ( Dat waren er meer dan er bij de meesten in een verzameling zitten. Maar ter verdediging, de meesten zijn niet echt toonbaar en slechts gekocht voor de onderdelen. Dat is het nadeel van vintage, onderdelen zowat moeilijker…)

Druk me de duimen voor de Silverwave waar ik nu achter aan het jagen ben om mijn huidige Silverwave weer in orde te maken…

1 like

Ik kom wel een keer de lijkenpikker uithangen als ze binnen zijn :japanese_ogre:

Die zijn al lang binnen, geen zorgen. Nu richt ik me wat meer de dingen, die ik echt nog zoek. Zoals een bezel voor mijn Silverwave. En ik ben er nu eentje op het spoor, waar alles slecht van is, behalve de bezel… Maar daarvoor moet je dan wel weer het hele horloge kopen… Zo gaat dat dan…

1 like


Deze yema chrono is net binnen.
Het verguldsel is grotendeels verdwenen maar de Valjoux 92 loopt prima.

Zou opnieuw vergulden de moeite waard zijn?
En wat doe je dan met de kroon en de pushers? Die moet je dan eigenlijk ook doen, anders ziet het niet uit, maar kan dat wel?

10 likes

En dan is er ook nog deze:

Eentje met sentimentele waarde, want hier kwam mijn vader gisteren mee aanzetten.
Het horloge uit zijn jeugd en jarenlang verloren gewaand. Loopt met horten en stoten. Heb m nog niet open gemaakt, maar ik verwacht een dikke brij :grimacing:.
Hopelijk krijg ik m binnenkort goed werkend, zodat hij er nog even van kan genieten.

14 likes

Kijk! Daar doe je het voor! Kostbaar bezit dat niet in de papieren loopt!
Succes met de opknapbeurt!

1 like

Als je van art deco en oude horloges houdt en dan deze voor een vriendelijke prijs mag overnemen. :pray::heart:
Incoming…

26 likes

Die bulova is echt heel tof :heart_eyes:

Wel jammer dat er een veel te dikke band op gepropt zit.

2 likes

Gaaf hè? Een ander bandje is gelukkig niet zo moeilijk te vinden :wink:

Ja joh, erg 30’s.

Beetje alsof je naar Leni Riefenstahl of het Crystler gebouw zit te kijken

1 like

Lekker stukje Eterna ook :ok_hand:

1 like

Ja, die mag mijn man gaan dragen, maar wil ik graag eerst helemaal laten servicen. Dat heeft deze Eterna wel verdiend :grin:

1 like

Vandaag gescoord voor 3 euro bij de kringloop. Vergulde Meister Anker. Even schoon gemaakt, glas gepolijst en ander bandje. Et voila.

26 likes

Schandalig hoge prijzen bij die kringloop. :rofl::rofl::rofl:
Proficiat met je aankoop. Echte topper.

1 like