Vintage Invicta laten repareren

Hallo allemaal,

Paar weken terug heb ik dit horloge aangeboden voor de verkoop. Nu kreeg ik geen serieuze reactie op dit horloge wat natuurlijk niet erg is. Dit horloge mankeert namelijk ook het 1 en ander. Er zit een draaibare bezel ingebouwd die momenteel niet functioneert. Daarnaast doen de dagen van de week het niet.
Is er iemand hier die het leuk vinden om te rommelen met een vintage Invicta. Dan hoor ik dat graag.

Ik zat zelfs te denken waneer de reparatiekosten meevallen mogelijk dit horloge zelfs gratis aan te bieden op dit forum.
Ik hoor graag van jullie.

3 likes

@vouwfietser kun jij hier iets mee? Of ken jij iemand hier op dit forum die wat voor mij zou kunnen betekenen?

Wil er wel naar kijken voor je.
Maar weet niet hoeveel je eraan uit wilt geven

1 like

Zo te zien een normale ETA automaat?
Weet je het kaliber 27… series misschien?
Dat moet te doen zijn. Wat er ook kapot is onderdelen zijn overal te vinden dus alles is op te lossen.
De draaibare bezel kan vastzitten door vuil.
Als er tandjes zijn gebroken wordt het wel lastig om deze weer functioneel te krijgen.

2 likes

Weet niet of het veel werk is.

Is lastig te zeggen.
Vaak las te zien als je hem openmaakt.

Een hobby mag geld kosten :innocent:

Al contact opgenomen met het Invicta Service Center? Wellicht kunnen ze iets voor je betekenen.

Dit gaat om een vintage model, geloof niet dat ze die nog willen aannemen.

Je kan het altijd proberen toch? Als ze alle reparaties doen voor Glycine zullen je Invicta ook wel kunnen fixen denk ik

Tegen een meerprijs :upside_down_face::wink:

Voor hoeveel mag het horloge weg? Ik heb eventueel wel interesse