Via via heb ik een gouden dames horloge van KLM gekocht.
Er staat een goud keurmerk in 0,585 14k een 161 keurmerk en een eekhoorn keurmerk. Productienummer 1183
In het bandje staat Kreisler USA top1/20
15 rubis en Swiss made.
Alleen tegen mijn eigen verwachtingen in kan ik er zelf helemaal niks over vinden.
Is er hier iemand die mij meer over deze horloge zou kunnen vertellen?!
Uit welk jaar komt deze
Het lijkt mij dat deze van KLM luchtvaartmaatschappij komt maar is dit ook zo en wat zou de horloge waard kunnen zijn
Als je op de blauwe letters klikt dan opent er een foto van de voorkant
Ik begrijp dat jullie geen taxatie zijn
En dit soort dingen zou ik ook niet snel vragen maar heb ondertussen zoveel lopen zoeken en tot op heden weinig kunnen vinden dat dit m’n laatste middel was
KLM zou toch iets moeten betekenen want dat zijn meestal ook collector items
Misschien zo meer kans op wat bruikbare info.
Ik kan je helaas niet veel verderhelpen, ben ik bang. Als dit horloge niet verguld is, dan is het in ieder geval het goudgewicht waard. Dit is, vermoed ik, meer dan je ervoor krijgt wanneer je het zou proberen te verkopen. Je zou echt een liefhebber moeten treffen, heel toevallig. Maar dat is, denk ik, een speld in hooibergverhaal. Zoals hierboven al opgemerkt zijn dameshorloges niet heel gewild.
https://www.disdisbuy.com/?product_id=115812939_58
Is, volgens de verkoper, een horloge van het merk Marti, uit 1960. Maar deze is verguld. Vandaar de vraagprijs van $ 58,-. Misschien heb je er wat aan.