Vintage kopen of toch maar niet?

Vinden jullie dit een mooi model voor een vrouw of totaal niet, ik heb ook nog nooit een vintage gekocht dus weet ik ook niet of me dat wel ligt, je ziet hier ook bijna niks voor vrouwen voorbijkomen. 6908D8EF-5412-494C-8861-371BA91C917C|375x500

Foto uploaden is volgens mij een beetje mislukt

Vintage is leuk, doen dus. Ben wel benieuwd naar de foto want het is met vintage wel goed opletten


Hopelijk nu gelukt.

Voor moeders sowiso quartz nemen, liefst nodate…
Stukje gebruiksgemak

Moeders is meer geĂŻnteresseerd in automaten.

(moeders in deze is de topicstarter en ze is vrouw)

Daar ben ik ook al eens op gewezen :joy:

4 likes

In dat geval is de Longines een prima keuze !

Vintage is leuk en moet je zeker doen, maar ik zou het aantal exemparen beperken.

Zelf heb ik veel vintage spul verkocht, vanwege hoge onderhoud en reparatiekosten.
Ik heb er nog steeds teveel, maar kan niet overal afstand van doen.

1 like

Weeral het bewijs dat hier bijna uitsluitend mannen rondhangen, ik denk dat jullie eerder geneigd zijn om vintage te kopen, als vrouw heb je meestal liever wat nieuws.

2 likes

Mijn meisje draagt een 26mm datejust uit de sixties, dat staat haar echt supergoed. Een iets groter formaat kan natuurlijk ook, wat je zelf het prettigst vindt.
Maar bijvoorbeeld een vintage Cartier Tank vind ik heel cool staan bij dames.
Dat zijn uiteraard niet de goedkoopste opties, je kunt voor veel minder geld ook iets gaafs vinden. Maar ik vind eerlijk gezegd juist bij dames vintage heel cool. :ok_hand:

5 likes

Ik had mn vriendin ook een nieuwe datejust willen geven maar die heeft bewust voor een vintage gekozen omdat ze dat cooler vindt. Is uiteindelijk een 1603 geworden.

Mee eens. Mijn laatste vintage aankoop (34 mm) is om de smalle pols van mijn vrouw beland en het staat geweldig mooi. Zo veel mooier dan de meeste dameshorloges heden ten dage…

1 like

Daar kan je niets fout mee doen, zeker als het inclusief de beroemde rode doos is. Ik zeg doen… :wink:

1 like