Vintage leren bandje: Welke?

Weet iemand hoe dit type vintage leren horlogeband heet en waar deze het beste te koop zijn?

1 like

Volgens mij gewoon “vintage horlogeband”. Ik weet dat ze bij AWCo een redelijke collectie hebben. Verder is Google je beste vriend hier.

Ik snap nooit helemaal dat die banden “vintage” genoemd worden; ik kan zo geen horloges uit de jaren 50 of 60 voor de geest halen waar deze op zaten. Volgens mij is dit juist een hedendaagse ontwikkeling?

Ik vind ze wel mooi trouwens, maar niet op een vintage horloge. Liever op iets robuusts, zoals een modern sporthorloge.

2 likes

Probeer https://www.facebook.com/diaboliqstraps/ eens.

Mooi horloge! :+1:

Forumlid @Ko-Banden kan deze op elke gewenste maar ik elke kleur of tint leer speciaal voor jou maken. Heb ik ook onlangs laten doen, is zeer goed bevallen. Erg mooie kwaliteit, precies hoe je wil en voor een schappelijke prijs.

3 likes

Veel te duur. En wat als je geen facebook hebt? :roll_eyes:

Ik heb maar één leren band en die heeft Ko voor mij gemaakt, toevallig ook in vintage stijl:

Ik draag hem erg weinig, maar het is vakmanschap eerste klas. Het geld zeker waard!

Ik heb ook een @Ko-Banden bandje (dan niet “vintage”) en ik kan bevestigen dat het met de kwaliteit en afwerking wel goed zit!

Ik vind 75 euro voor een met de hand gemaakte band niet zo heel erg duur.
Daarnaast is het een goede vriend :slight_smile:
Je hebt gelijk over Facebook maar was de eerste link die in me opkwam.

1 like

Nou ik heb het bij die mod van @mr_brakke gezien, poeh poeh.

Ko levert je beter werk en voor 75 kun je er bijna 2 kopen :joy:

Ok …

Mwah, doet Ko beter. En goedkoper. BandrBands doet het nóg beter. En ook voor 75 euro. :sunglasses:

1 like

Dat beter ben ik niet met jullie eens.
Ko maakt ook mooie banden.
Zijn prijzen ken ik verder niet.
Josip van Diaboliq verkoopt wereldwijd en heeft een flinke wachtlijst dus zo slecht is hij denk ik niet.

Josip levert super werk !
Ik ben blij met met mijn band van hem.
Zit heerlijk, is prachtig, heeft historie, is puur vakmanschap en kwaliteit. Met liefde en betrokkenheid gemaakt.
Niets ten nadele van @Ko-Banden
Ook van hem heb ik een mooie band. Prima service en een aardige vent !
Daarnaast komen er ooit … ooit ooit ooit nog 3 Ko banden bij van 22 mm
Dussss.
Ooit dan he

4 likes

Ik heb persoonlijk nog geen ervaring met @anon94081762EV of zijn prijzen maar heb wel het idee dat ook deze hele mooie banden maakt naar wens.

2 likes

Dank je! :blush:

1 like

Yep Remie maakt top banden :ok_hand:

3 likes

:pray:t3::pray:t3::pray:t3: @Floris155

1 like

Heeft @Ko-Banden een website? En wat kosten de bandjes?
Ben zelf fan van Colareb!

Stuur hem even een PB.