Vintage Marvin Flying Dutchman

Hoi, ik heb bijgevoegd horloge, een Marvin Flying Dutchman Automatic, 25 jewels jaren geleden van mijn vader gekregen, en hij had het weer van zijn vader. Ik weet dat het een stalen case heeft en dat het gold plated is met 18kt rose goud. Ik ben eigenlijk heel erg benieuwd wat het waard is ongeveer. Heb wel wat zakennover het horloge kunnen vinden, waaronder ook hier, maar geen indicatie van waarde. Horloge is niet te koop trouwens.

1 like

Een 4-500 euro. Als ie groter was geweest dan die 33mm was het een ander vehaal geweest.

Mooi ding!

1 like

Dank je voor deze reactie. Inderdaad een mooi ding, maar wel wat klein inderdaad.

Niet te koop? Deze staat voor 500 op marktplaats :rofl:

9 likes

Ik draag deze nooit, en als hij zo veel waard is kan ik het wel proberen, aangezien hij anders alleen maar in mijn kast ligt. Beter er iemand blij mee maken die deze graag wilt hebben. Kan ik een andere kopen die ik zelf mooi vind.

Zeker, maar zet dan niet stellig ‘niet te koop’ in je eerste post :rofl:
Voor 500 ga je hem overigens niet verkocht krijgen op MP, eerder 250/300 met wat geluk.

4 likes

Kan het proberen, maar voor 250-300 gaat hij niet weg, dan bewaar ik ‘m wel en krijgt mijn zoon ‘m als hij ouder is, net als ik en mijn vader

Hoi Pabri,

Niet verstandig om ‘niet te koop’ stellig te verkondigen terwijl een ander lid meteen je horloge kan vinden op het net. De meesten kopen en verkopen op basis van vertrouwen. 6 uur lid van het forum en dan dit…

1 like

Ik snap ‘t Serge, was niet de bedoeling. Zal er op letten

1 like

Heb de advertentie ook verwijderd

1 like

Die vintage Marvins zijn best leuke horloges, afhankelijk van het uurwerk. Weet je wat hier voor uurwerk in zit?

Ik heb geen idee, ik weet alleen dat het een automaat is en dat hij nog altijd prima loopt. Durf mijn horloges niet zelf open te maken.

Zal een cal 580 zijn.

€500 voor een simpele gold cap Marvin in flink gebruikte staat, slijtage aan goud op lugs, krassen op deksel e.d. Lijkt mij erg hoog gegrepen.

Op CW is er een verkocht in betere staat voor €143

1 like

Wat zijn die vintage horloges duur geworden zeg!
Voorheen kocht ik zoiets voor minder dan €100,-

1 like

Ik bedoel natuurlijk aan full retail bij een vintage dealer hé :slight_smile:
Daarom dat ik zeg, op MP gaat 200 al moeilijk zijn.

1 like

Met alle respect maar als ik jouw aanbod zie is dat geen verrassing voor je toch? :innocent:

1 like

Die tijden zijn voorbij, ik zie het aan de prijzen van de Leijona’s :point_up_2:t3:

1 like