Vintage Modellen Met 40mm+ diameter

Heren(en dames),

Graag jullie hulp als horlogekenners!
Vintage horloges spreken me erg aan. Helaas zijn deze echter vaak aan de kleine kant 36-38 mm kastdiameter

Ik ben opzoek naar mooie vintage modellen met een kastdiameter van 41 tot 43 mm.
Al te groot(43+) is niet de bedoeling want dat staat niet op mn pols :wink:

Een merk en stijl voorkeur heb ik niet direct, zolang het maar kwaliteitsmerk is en een mooi horloge(ik weet het…smaken verschillen).
Buget tot 1000 euro

Jullie suggesties zijn zeer welkom!

De meeste seiko en citizen vintage duikers en chronografen hebben die maat…en er is voor het budget heeeel veel te koop

Hierbij mijn collectie met 3 vintage horloges, allen tussen 40-43 mm. Hiervan is de Seiko iig ruim binnen je budget! En zo is er zeker nog wel veel meer moois te koop…

die rechter Seiko met nato en de rechter Omega met mesh vind ik erg mooi!

wat zijn gangbare prijzen voor zoiets?

De rechter Seiko is nieuw zeker verkrijgbaar voor 150. Dit is geen vintage btw, het is het model SKX007.

De Omega is model 300 uit '67. Deze gaan gok ik al gauw richting 2k en er overheen.

Oh enne als deze 2 duikers je bevallen dan kun je voor dat budget een paar hele mooie kopen! (tu)

De Omega is model 300 uit '67. Deze gaan gok ik al gauw richting 2k en er overheen.

daar was ikal bang voor :wink:

de seiko ga ik checken!

Er is een site: joseph watches, daar kan je opleeftijd etc. invoeren. Vaak staan ook alle verdere specs erbij als afmetingen etc.

Succes.

Hallo Freek, ik heb nog een mooie Speedmaster van 42mm

Jaap-Wim Schreef:

Er is een site: joseph watches, daar kan je
opleeftijd etc. invoeren. Vaak staan ook alle
verdere specs erbij als afmetingen etc.

Succes.

Goede vraag van Freek, ik had dezelfde overpeinzingen en ben zeer blij met jouw link Jaap-Wim!

Graag gedaan! Zo zijn er meer sites, maar heb ze niet allemaal meer op m’n pc staan. Alsik weer s wat tegenkm laat ik 't hiero weten.

graag :slight_smile:

alvast bedankt!

6119-6400 Seiko

43 keiharde mm’s!