Vintage Omega Geneve vraag

Wat vinden jullie hier van. Helaas de enige foto die ik heb. Het horloge ziet er in werkelijkheid beter uit. Verkoper vraagt rond 600 euro. Graag jullie mening. Alvast bedankt.

Mooi maar zeker niet voor 600 euro.

Dank voor je reactie. Wat zou volgens jou een reele prijs zijn?

Veel te duur.
Had er zelf een voor 400,- te koop staan die mooier is en die raak ik nog niet kwijt😐

Deze geneves gaan 250,- a 350 voor een HELE mooie. Op orri band.

Dat is wat te weinig, 2 jaar geleden misschien. 300 tot 400 voor een mooie Genève automaat is een redelijke prijs.

Het hangt er ook van af van wie je koopt. Een professionele handelaar is duurder, maar kan je b.v. wel weer garantie bieden, en een betere service. Bij b.v. Awco zou dit horloge nog duurder zijn.

In nette staat vind je ze voor 300-350. @vintage1982 had een hele mooie met Omega gesp een tijdje terug, helaas heb je die gemist.

Die is trouwens voor 320 verkocht, maar was een handwinder. Zonder originele band, wel een originele gesp.

Ik heb nog een Geneve day-date automatic met een zilverkleurige wijzerplaat over, deze zul je nog wel even moeten laten servicen.

Fantastich, al jullie reacties. Dank!!!

Is deze geserviced? Zou buiten dat ook wat toto’s van het uurwerk, lugs, kroon en back willen zien.

Je vergelijkt jouw prachtige Omega toch niet met een Genève? :wink:

1 like

Helaas, ik heb alleen deze foto :frowning: