Is niet defect, waarschijnlijk door lichtinval lijkt dat zo.
Dus geen Omega liefhebbers of kenners hier in dit forum?
Ik had ze graag samen als 1 pakket verkocht i.p.v.elk apart op Catawiki of E-Bay te plaatsen. (kruipt veel tijd in en is).
Grijs
Genoeg liefhebbers en kenners. Onder de liefhebbers schaar ik me wel, onder de kenners niet. Als 1 lot verkopen is lastig denk ik. Er zijn gewoon weinig mensen die precies deze samenstelling zoeken. Zeker omdat er ook een paar minder populaire modellen tussen zitten.
Dan moet de prijs voor het geheel zo laag zijn dat iemand de 2/3/4 horloges die hij wel wil hebben voor een mooie prijs kan overnemen. En dat is weer zonde voor jouw opbrengst.
Als ik een inschatting mag maken op basis van deze ene foto, die anderen dan wel zullen corrigeren, is dat de horloges in totaal met wat geluk €6000 waard zijn. Maar in 1 lot denk ik niet dat je er meer dan €3500 voor krijgt omdat iemand dan ook ‘blijft zitten’ met de moeilijker te verkopen stukken.
Neee joh, bij lange na niet.
Maar je hebt wel gelijk over dat sommige wel interessant zijn en andere minder.
Voor die F300 ga je wel een koper vinden, die Seamaster 200 zeker (al is dat volgens mij een midsize?) en die Memomatic ook wel.
De Geneve Dynamic is helaas verguld, dus niet heel geliefd en de rest is gewoon niet zo spannend, waardoor je als set dus ook betaalt voor een stapel horloges die je eigenlijk niet wilt hebben.
Ah kijk, daar is de correctie al. Wist niet dat vergulde Dynamics niet populair waren.
Heb het met een hele natte vinger gedaan en dacht idd dat de voor de F300, S200, Memomatic en Dynamic wel €1000 per stuk kon vangen op catawiki. Dat zal dan te ambitieus zijn en dat klopt misschien ook wel: zou het er zelf niet voor geven
Dit vind ik altijd zo jammer. Praktisch niet aanwezig hier maar wel een mening hebben.
Ohw wacht …
Je bent dus alleen maar teruggekomen voor wat expertise of om te verkopen?
Zo boos!
De seamaster verkoop je makkelijk de dynamic ook de rest minder en zijn veelal dames modellen
De goud kleurige lcd vind ik wel funky je mag een pb sturen met wat je daar voor wilt
Ach trek je niks aan van hem. Hij zal vast met verkeerde been uit bed zijn gestapt
Helemaal niks. Maar als je niet het antwoord krijgt dat je wilt horen degradeer je dit forum en zijn leden door aan te nemen dat hier geen liefhebbers of kenners zitten. Als je hier wat vaker voorbij zou komen, zou je weten dat je niet verder bezijden de waarheid kan zitten.
Wie zegt dat u dat niet bent
Niks maar verkooprecht en heeft u niet
Jawel hoor. TL2 toch?
Aha! Excuses.
Dan gewoon een verkoop topic aanmaken ipv hier doen
Vragen om info en waarde mag toch hier. Het hit-and-run karakter in combinatie met de kwalificatie van leden maakt mij
Dit wordt wel wat denk ik!
Je krabt en bijt meteen van je af, omdat je niet de antwoorden krijgt die je horen wilt, en niet snel genoeg.
Je verwacht hierna nog enige vorm van medewerking van wie dan ook?
Ik kreeg een notificatie! Dankjewel, ik hoop hier nog veel kennis op te mogen doen over horlogerie.
Zo boos. Lijkt me dat je een lastig leven hebt als je zo snel uit je plaat gaat.
Valt toch best mee? Een paar vage foto’s maken, nauwelijks tekst eromheen zetten en je hebt al een bovengemiddelde Catawiki advertentie. Ik denk dat je ze zo sneller kwijt bent dan één koper vinden voor het totaal, tenzij je een schofterig laag bod accepteert. In dat geval hoor ik het graag .