Vintage Omega verzameling.

ik ben op zoek naar een echte Omega kenner.
Ik heb nog 8 Omega horloges in mijn verzameling en wil ze verkopen.
Ben echter niet meer bekend met de prijzen.
Misschien dat iemand mij kan helpen hierin.
Het betreft allemaal vintage horloges.

5 likes

Ik heb hem even in de juiste categorie gezet. Dan kan je fotos posten en hoor je het vanzelf wel.

20 pb’s van handelaren in je postvak in 3, 2, 1…

Je kan ze beter gewoon hier plaatsen zodat er meerdere naar kunnen kijken.

Moet het altijd zo bitter en afgunstig?

Ik kan je verzekeren dat er geen enkele PM in zijn inbox valt momenteel, dus telkens opnieuw die stemmingmakerij is overbodig en vervelend.

2 likes

@ topic starter

Laat maar weten welke modellen of plaats enkele foto’s, we kunnen hier vast wel helpen :+1:t3:

7 likes

Ik zou geen dingen verzekeren die je niet 100% zeker weten. Maar minus jouw bericht zal het er 19 zijn.

1 like

Ok. Bedankt voor je bijdrages.

2 likes

Ik ben benieuwd! Dit zijn leuke topics, altijd spannend wat er gaat komen :grin:.

1 like

Wij allemaal, maar de spanning wordt nog even opgeschroefd tot de 13e maanden binnen zijn denk ik.

3 likes

De vrijdag begint goed

Kom maar op met die fotos

Foto geplaatst. Het zijn er 10 waarvan alle werken.
Enkel de nazi horloge moet nog de wijzer vastgezet worden.

1 like

Mooie collectie! Voor mij springen de pre-Bond (linksboven) en de Geneve Dynamic eruit. Ook leuk dat daar de bandenwissel-tool nog bij zit. Waarde hangt bij alle horloges af conditie en recente services, niet te zeggen van een foto zoals dit. Je kan ze hier apart plaatsen eventueel zodat mensen een beter oordeel kunnen geven.

Ik heb geen PB gestuurd omdat ik bang ben voor @BadgeandBezel. Mocht je persé alles in 1 keer kwijt willen dan kan ik misschien iets voor je betekenen. Op een nette manier, want dat bestaat tegenwoordig ook nog :slight_smile:

2 likes

So dan! No 4 vind ik het gaaftst.

Hoop quartz, ligt niet echt mega geliefd spul tussen. Als ze goed werken dan zou ik er knappe foto’s van schieten en alles op Catawiki zetten.

2 likes

CW inderdaad. En dat nazi ding lijkt me een stukje huisvlijt

2 likes

Die digitale omega is super gaaf!

Ze werken nog allemaal zeer goed. Het zijn vintage Omega en ja toen waren er maar weinig automaten bij Omega.
Seamaster klein en de Genéve Dynamic is automatic.

Dat is natuurlijk niet juist.

Er zit best leuk spul bij overigens, maar de quartzen zijn niet de meest begerenswaardige. Lcd en midsize seamaster zijn wel echt tof.

1 like

Altijd leuk een Hakenkruis op je horloge :-1:

3 likes

Dit is een waardeloos onzinprul inderdaad, waarschijnlijk “gefabriekt” in Tsjechië of Polen of zo. Kan zo de prullenbak in. Verder lijkt de bracelet van de Seamaster rechts van de gouden Dynamic defect bij de kast…?

Ik ben het met Lieuwe eens (dat is ook wel eens anders :upside_down_face: ) dat je op Catawiki de meeste kans maakt. Prima manier om te verkopen, iets minder top om te kopen - daar de eindbiedingen soms opmerkelijk hoog zijn. Als verkoper ideaal dus.

1 like