Ik heb een vintage Omega De Ville in mijn collectie die ik helaas te weinig draag. Een van de redenen is dat ik de huidige band niet mooi vind en ben dus op zoek naar een andere band.
Heeft er iemand ideeen voor een mooie 16mm band? Ik neig natuurlijk naar de obvious donkerbruine Hirsch met print (klik), maar ik sta open voor (moderne) suggesties.
ik denk dat een distressed leren bandje ook erg mooi zal zijn. Geeft het horloge wellicht een iets meer “casual” uitstraling. Maar weet zo uit mn hoofd geen merken die die in 16mm verkopen, wel 18mm. Dit idee:
Persoonlijk vind ik zwart niet mooi, is me net iets te klassiek Flowert.
Ik zoek inderdaad een beetje casual uitstraling koekoek, maar het is toch echt een 16mm horloge
Geen distressed (te grof), geen nato (hell no) en inderdaad ook geen band met ribben zoals er nu aan zit (eveneens te grof). Ook niks al te eigentijds, het blijft nu eenmaal een klassieke dresswatch. Ik zou me kunnen voorstellen dat een echte hagedis in verhouding tot het horloge misschien wat aan de prijzige kant is. De door jouw aangedragen donkerbruine Hirsch Medea zou ik een prima alternatief vinden.