Is deze echt? uurwerk ziet er goed uit wat mij betreft. En hoe zit het met de originaliteit.
En wat vinden je er verder van?? Wijzers zijn wat slecht, is dit nog schoon te krijgen??
Aan degene die er de moeite voor nemen om eea te bekijken en te antwoorden alvast bedankt.
Ik zeg echt, maar de binnenkant van de caseback is niet te lezen. Voor wat betreft de originaliteit weet je het dan nooit helemaal 100% zeker, maar ik zie geen gekke dingen.
Wijzers zijn inderdaad aangetast en dat is moeilijk te verhelpen. Ook de wijzerplaat is aangetast. Valt wel mee hoor, ik heb ze veel erger gezien.
Lijkt me echt, aan de binnenkant van de caseback staat het referentienummer dat maakt het vergelijken een stuk makkelijker. Twee dingetjes waar ik zeker even op zou letten is of de kroon wel Omega signed is, en eventueel het glas (als het origineel is staat er een Omega teken precies midden in). Die laatste is geen dealbreaker, de kroon vervangen is lastiger (een juiste kost je meerdere tientjes).
Het serienummer dateert het uurwerk naar +/- 1965. Als het plexiglas origineel is, zou het logootje er inderdaad in moeten zitten (Omega lijkt daar in of nét na 1950 mee begonnen te zijn).
Het zou een Amerikaans horloge kunnen zijn (bv. LU6304 of LL6298). Hoewel ik dan trouwens eerder ‘Swiss’ op de wijzerplaat zou verwachten dan ‘T Swiss made T’. Zouden we een scherpere foto van de binnenkant van de caseback mogen zien?