Vintage only (50 jaar of ouder)

Leuk ding! Die plaat en met name de 12 uur vind ik heel mooi! Jammer van die deuken, maar ach ja… Ik word er in ieder geval ook met de jaren niet mooier op :grin:

10 likes


Deze heb ik net binnen en wow wat wordt ik blij van het ding :face_with_hand_over_mouth: als NOS gekocht en geen krasje erop, pearl effect wijzerplaat, de stijl van de letters, de mooie indexen, het rode pijltje van de seconden wijzer, de cross Hair, voor mij klopt alles aan dit horloge en moet er iedere keer naar kijken, ik hoop wel dat ik mijn andere aanwinsten nog ga dragen :slight_smile:

16 likes

Prachtig horloge met een hele gave font. Proficiat.

1940 tot 1967 in willekeurige volgorde :slight_smile: :

![afbeeldi

31 likes

Heel gaaf die 2e JLC :ok_hand: :ok_hand:

3 likes

Fraaie collectie, alleen vind ik het jammer dat op de Movado een, in mijn ogen, lelijk metalen bandje zit. Hoort er volgens mij ook niet op. Zwart leer pas er beter op.

2 likes

Onlangs oudjes binnen gekregen.

25 likes

Norexa 70 jaar oud.

24 likes

Die bignumber Lecoultre is echt een feest, wow :+1::+1:

Welke afmeting hebben die?:smiley: zijn prachtig

Erfstuk van m’n Opa… Ik vermoed van eind jaren 30/begin 40 en nog nooit een 2e gezien… Weet iemand meer over dit horloge? Dank!

18 likes

Wat staat er in het achterdeksel en wat voor een uurwerk?

Ik heb het achterdeksel er nog nooit afgehaald, dus dat weet ik niet. Kan ik morgen wel even naar kijken…

1 like

Tx voor je reactie trouwens!

1 like

Gave cijfers, vooral de 4 en 12 :star_struck:

Ohhh wat zijn die oude invicta’s mooi! Waar vind je zo iets?

2 likes

Prachtig prachtig prachtig en zo gaaf, mooi hoor.

1 like

eBay, Etsy, veiling bijvoorbeeld :smiley:

Ik zie nu pas dat je een 45-7000 er tussen hebt staan gaaf heb er ook 1 inkomend :grin:

1 like