NA, jaren ‘40 ![]()
18 likes
Met de naam van de eigenaar op de plaat?
1 like
Is me in al die jaren nooit duidelijk geworden - misschien blijft die daarom nog 'n beetje hangen hier ![]()
Prachtig! ![]()
1 like
Wel bijzonder zo op de wijzerplaat. Heb wel horloges met namen, maar dan op de achterkant (vermoedelijk dan een kado) of binnenkant (verzekeringsding).
1 like
Vond ik ook, en tot nu nooit meer iets dergelijks gezien.
Misschien iets met n.a.v. een militaire missie, of memorabele gebeurtenis in een overzees gebiedsdeel - ik heb hem dacht ik gekocht bij een een Engelse antiekhandelaar op de Rotterdamse markt, had wel vaker Oris oudjes…![]()
1 like









