Vintage only (50 jaar of ouder)

NA, jaren ‘40 :first_quarter_moon:

18 likes

Met de naam van de eigenaar op de plaat?

1 like

Nu maar eens een foto van mijn Seiko 5626-7110 zonder mannenpols erbij.


9 likes

Is me in al die jaren nooit duidelijk geworden - misschien blijft die daarom nog 'n beetje hangen hier :innocent:

Kijk: cadeau van Dennis. (@cav) En wat voor één!
Bumperautomaat uit de jaren 50.

9 likes

Prachtig! :star_struck:

1 like

Wel bijzonder zo op de wijzerplaat. Heb wel horloges met namen, maar dan op de achterkant (vermoedelijk dan een kado) of binnenkant (verzekeringsding).

1 like

Vond ik ook, en tot nu nooit meer iets dergelijks gezien.
Misschien iets met n.a.v. een militaire missie, of memorabele gebeurtenis in een overzees gebiedsdeel - ik heb hem dacht ik gekocht bij een een Engelse antiekhandelaar op de Rotterdamse markt, had wel vaker Oris oudjes…:slightly_smiling_face:

1 like

7 likes

8 likes

Lange Pee mag dit topic lekker uppen :sunglasses:

6 likes

Dan zal deze ook vast kunnen! In het zonnetje

4 likes