De duivelduikert op stalen exemplaar
Premoon 145.022.69 op de flatlink 1039 met 516 endlinks
Polerouter date 204607-1 op de jb champion ug gesigneerde band alleen gemaakt in Amerika voor deze referentie
Het heeft wel wat, dat oude spul op staal.
Wel goed schoonmaken want er komt toch een partij erfelijk materiaal uit die banden los
…
Tip als je geen Ultrasone reiniger hebt, soaken in heet (kokend) water met vanish oxy action. Werkt als een trein.
Gaaf resultaat Paul! Zijn echt als nieuw geworden.
Leuke methode, spul is ook bedoeld om organische vlekken en vettigheid op te lossen, dus kan me voorstellen dat dat werkt.
Ik doe het altijd in een bakje heet water met een schep poeder voor de vaatwasmachine, werkt ook prima. Soms gooi ik ze daarna nog even in de ultrasoon, maar naar mijn ervaring werkt vaatwaspoeder eigenlijk veel beter dan de ultrasoon voor het schoonmaken van bracelets.
Dankjewel Pieter!
Goeie tip!
Goeie tip!
Ik zweer bij tandpasta met een wattestaafje voor de kasten en een zacht doekje voor de banden.
Laat maar shinen die spullen!
Ultrasoon viel mij ook zwaar tegen, eigenlijk werkt het helemaal niet goed voor banden waar het vuil dik aangekoekt is.
Heb het idee dat ultrasoon beter werkt voor “hard” vuil als aanslag en oxidatie. Voor “zacht” vuil als die dikke koek die altijd in banden zit lijkt het niet zo te werken.
JLC Deep Sea Master Mariner uit 1969 op een comfortabele NSA band (met beetje rek door ingebouwd veer-mechanisme).