Ik ben er helemaal weg van, maar ik vroeg me af of het mogelijk is het horloge te laten servicen ? Hierbij de vraag waar en hoeveel (wat natuurlijk ook van belang is).
Hij loopt goed op het moment, maar ik zou er graag langer van genieten.
Van harte gefeliciteerd met deze prachtige aanwinst!
Er zijn hier verschillende horlogemakers (professional en amateur) op het forum. Er is ook een rubriek: ervaringen met horlogemakers. Daar kom je er een heel stel tegen, met beoordelingen erbij
In die rubriek kom je vast iemand in de buurt van Tilburg tegen, en anders meldt zich wellicht iemand die dit leest. @koen zit daar en dat is een hele goede horlogemaker. Ik weet dat ie het heel druk heeft, maar misschien meldt hij zich
Zelfde als wat @M035 zegt: een tientje misschien tot maximaal een paart tientjes voor de echte liefhebber, mits ie goed functioneert. Er zijn er heel veel in omloop en het zijn geen gewilde modellen; dat komt de waarde niet ten goede
Dat zou inderdaad heel klein zijn. Ik kan het zo van de foto af niet beoordelen, hoe groot hij is. Ik dacht misschien 32 a 33 en dat zou goed draagbaar zijn geweest voor de liefhebbers.