Vintage papillon horloge

hoi iemand een idee wat de waarde van dit klokje is

Gold plated, quartz, rond de 30mm? Waarde nihil vrees ik.

1 like

hoi 4 cm van boven naar beneden indd

toevallig geen idee can het zak horloge wat ik er net op heb gezet ?

Zet het gewoon allemaal lekker op MP en wacht wat wordt geboden. We zijn geen taxatieservice.

3 likes

en blijkbaar ook weinig fatsoen ik heb het op marktplaats staan hoopte gewoon meer te weten te komen over het horloge van mijn oma die vorige week dood is gegaan fijne dag nog

Inderdaad, staat al 4 dagen op Marktplaats :sunglasses:

Gecondoleerd met je oma, succes met de verkoop. Voor die paar tientjes zou ik het overigens lekker houden :wink:.

En dat ligt zo gevoelig dat het horloge binnen een week op MP staat :rofl: Zet hem dan op zijn minst op bieden.

6 likes

Allereerst gecondoleerd, altijd vervelend om een gelieve te verliezen.
Maar laten we alsjeblieft eerlijk zijn dat u niet meer wil weten over het horloge buiten de waarde gezien hij al te koop staat, wanneer er emotionele waarde aanwezig was stond het niet op mp.
Dit is zeker niet bedoeld als belediging zeker niet in uw situatie, dit is gewoon een gort droge constatering.

1 like

Snap je het concept niet helemaal of heb je de maandagochtend blues?

Was op zich op zondag…

Sommige mensen hebben er zoveel last van dat klachten zich al vroeg openbaren

1 like

Beste TS. Los van alle emoties en meningen:
Het horloge zal niet heel veel op gaan brengen vermoedelijk. Ik zou zeggen: bepaal voor uzelf of de emotionele waarde meer is dan tientjeswerk en bepaal vervolgens of u het op MP laat staan of koestert als draagbare herinnering aan uw oma

Met dit soort marktplaats horloges zijn het effectief allemaal erfstukken van tientallen oma’s.

1 like

Ja klopt. Of een oma met een hobby in prullaria

wel een hoop azijn zeikerds hier he? ik heb nooit gezegdt dat ik verdrietig ben om het kreng maar benieuwd ben naar het horloge en waarde omdat ik ze verder niet zie gaat jullie dus ook geen ene fuck aan hoe of wat ik vraag letterlijk waar deze site voor bedoeld is :smirk:

sommige mensen krijgen niet alles aan gewaaid mijn opa en oma waren zware antiek verzamelaars vooral klokken en meubels en op de dag van haar dood al het goud in moeten leveren ivm verzekering die niet goed was sommige kunnen ieder tientje goed gebruiken

1 like

Nee, met zo’n attitude hebben echt veel mensen zin om je te helpen. Succes verder!

1 like

Ik denk dat u beter tot uw recht bent op marktplaats.

3 likes