Vintage pinkstermarkt

Oh wat een verrassing: een vintage markt in Antwerpen wat ik eigenlijk niet zo graag doe maar natuurlijk ging ik mee om familie een plezier te doen… waren daar toch wel enkele kraampjes en mijn mama zei nog ´als je iets leuk vindt mav je het hebben´ tja dat had ze beter niet gezegd want hier zit ik nu met wel 10 vintage horloges die allemaal in erg mooie staat zijn allemaal goed lopen dus helemaal blij :slight_smile:
Zila bourbon ancre lincoln osco kelton butex amelcor.
Met plezier al wat info over opgezocht.
Alleen onder het rechthoekig horloge SWIM vind ik niets.Misschien weet hier iemand iets over?

26 likes

Hoi,

Dat is een lekkere vondst met Pinksteren.
Als je naar Mikrolisk gaat en het merk invoert, kom je al veel te weten.

Die twee met subsecond zijn wel erg tof! Als je ze kwijt wilt…

Succes!

Serge

1 like

Mooie vondsten! Ik moet ook dringend eens wat meer markten gaan doen precies.

Die Swim zegt me niks maar ziet er vrij oud uit - jaren 30 ofzo? Knappe Bourbon en Osco.

2 likes

Ja wel grappig als je daar dan zo naar de second zit te turen of die wel goed loopt en volgens de verkoper deden ze het ´allemaal´…niet dus enkel de selectie die ik maakte

1 like

Ai die mikrolisk vindt SWIM ook niet wel een heerlijk klokje en werkt perfect (wel met fixoflex bandje)
https://www.mikrolisk.de/show.php?site=406

2 likes

Lwuke vondst! Ze zien er idd goed uit.

2 likes

De Amulcor, Ancre 17 en Bourbon 23rd street komen uit de Ruhla fabriek uit de voormalige DDR.

2 likes

Die met de ´gouden band´ is een Butex Suisse dat lijkt ook een mooi merk uit de jaren 1940-… in de kast staat 678. Misschien heeft iemand een idee wat dit betekent?

3 likes

knap ding voor een rommelmarkt

Blijkbaar zien anderen een of meer afbeeldingen van de horloges. Ik niet. Hoe zou dat komen?

Probleem opgelost door er uit te gaan en weer op te starten.

1 like