Vandaag mocht ik weer een leuk pakketje in ontvangst nemen van de postbode. Deze keer vanuit Polen, een vintage Poljot 17 jewels uit de USSR tijd!X(
Hij kwam op een gloednieuw zwart leren bandje, maar deze stinkt nogal muf… Dus maar even een ander bandje op gezet.
Ik had hier nog een poljot doosje liggen van m’n vader z’n Poljot, dus daar komt hij mooi in te liggen. Staat erg chique vind ik zo.(tu)
Nu vroeg ik me alleen af, is het mogelijk hier een glazen bodem voor te kopen? In plaats van de simpele rvs bodem, lijkt me namelijk erg mooi! En in ieder geval een stuk mooier dan zoals het nu is!
Dit is een fototje nog van de bodem:
Dankje! Prachtig horloge, die van jou! Ook nog in prachtige staat! Zo te zien ook dezelfde kast, alleen is jouw kast (volgens mij) nog iets minder gekrast…
Ik zal een dezer dagen eens met wat peek aan de slag gaan en kijken of ik de krassen er uit krijg
Ik zit ook nog een beetje te twijfelen tussen de kleur band… Zwart leer of toch dat cognac kleurige… Ben ik stiekem best fan van, die kleur…:+
De caseback kun je met schuurpapier korrel 2000 weer helemaal mooi krijgen. Als je echt 100% zeker weet dat je een zichtbodem wilt zou je eens contact moeten zoeken met Arie Kabaalstra, die heeft zoiets eerder gedaan, of kan je in ieder geval vertellen of het kan.
Dankje! Prachtig horloge, die van jou! Ook nog in
prachtige staat! Zo te zien ook dezelfde kast,
alleen is jouw kast (volgens mij) nog iets minder
gekrast…
Ik zal een dezer dagen eens met wat peek aan de
slag gaan en kijken of ik de krassen er uit krijg
Ik zit ook nog een beetje te twijfelen tussen de
kleur band… Zwart leer of toch dat cognac
kleurige… Ben ik stiekem best fan van, die
kleur…:+
Kasten lijken inderdaad op elkaar. Die van mij is
NOS gekocht trouwens en dus in nieuwstaat.
Ah vandaar! Ik zat al te kijken, hij leek ook in nieuwstaat! Verklaart een hoop, NOS.
Ik ga straks eens kijken of ik nog wat schuurpapier heb liggen in korrel 2000 (gebruikte het voorheen wel eens voor modelauto’s ombouwen dus misschien hebben we nog wat…) En anders wordt het een dezer dagen eens langs de winkel ervoor.
Ik zal meteen eens Arie een mailtje sturen voor een zichtbodempje, lijkt me mooi. Tuurlijk de dichte bodem hoort eigenlijk meer bij het horloge, maar eigenlijk vind ik zo’n zichtbodem veel leuker, dus als het niet té veel kost… Dan gaan we er eens werk van maken
Kasten lijken inderdaad op elkaar. Die van mij
is
NOS gekocht trouwens en dus in nieuwstaat.
Ah vandaar! Ik zat al te kijken, hij leek ook in
nieuwstaat! Verklaart een hoop, NOS.
Ik ga straks eens kijken of ik nog wat
schuurpapier heb liggen in korrel 2000 (gebruikte
het voorheen wel eens voor modelauto’s ombouwen
dus misschien hebben we nog wat…) En anders wordt
het een dezer dagen eens langs de winkel ervoor.
Ik zal meteen eens Arie een mailtje sturen voor
een zichtbodempje, lijkt me mooi. Tuurlijk de
dichte bodem hoort eigenlijk meer bij het horloge,
maar eigenlijk vind ik zo’n zichtbodem veel
leuker, dus als het niet té veel kost… Dan gaan
we er eens werk van maken
Zicht bodems voor Poljot zijn op E-Bay volop te koop.
Als newbe was dit merk voor mij volkomen onbekend, maar de keuze op internet is schier onbeperkt:)