Vintage Pronto Sportal Before & after 🌞

Een hele tijd geleden heb ik deze Pronto gehaald. Had hem gereinigd maar daar was het bij gebleven. Droeg hem zelden of nooit omdat hij er niet goed uitzag. Dus heb ik er toch maar eens werk van gemaakt :smiley: Bij deze,

Before:

After:

Ben zelf toch wel blij met het resultaat! :blush:

36 likes

Het resultaat mag er zijn, wat een knap horloge! Laat nog maar een zien wat wat TLC doet voor zo’n horloge en dat je je niet blind moet staren op wat krassen en een vuile kast

2 likes

Dankjewel! Dat is absoluut zo! :sunglasses:

:star_struck: Mooi werk :clap:
Groeten Iwan :motorcycle:

1 like

Merci! :blush: :grin:

Wauw, wat een metamorfose! Hoe heb je dat voor mekaar gekregen?

1 like

Dat is een hele nette Pronto geworden. Goed gewerkt.

1 like

Zeker mooi :ok_hand:

Mocht je hem ooit weer terug willen in de oude staat dan stuur je maar een pb :grin:

2 likes

Netjes gedaan uitgaan met hoe hij was.

1 like

De mijne heeft ook zo een behandeling gekregen, maar hij was in betere toestand toen ik er aan begon, mooi gedaan

2 likes

Dankjewel! De kast heb ik heel goed schoongemaakt. De wijzerplaat zag er nog redelijk geod uit (centraal enkele krasjes). Het glaasje was overal gescheurd, niets meer van te maken dus. Die heb ik vervangen. Verder een mooie lederen band op gezet, et voila! :slight_smile:

Dankuwel! :smiley:

Danku! Bedankt, maar zal niet snel gebeuren :stuck_out_tongue: :joy:

1 like

Dankuwel!

Die ziet er ook heel mooi uit!

1 like

Ik heb ook wel een service moeten laten uitvoeren, hij liep nog wel maar je kon er je horloge niet op gelijk zetten.

1 like

Duikervriendje zegt hoi

3 likes

Daar kun je weer mee voor de dag komen. Goed gelukt! Gelukkig hoeft het niet altijd in de papieren te lopen bij een leuke oldtimer!

1 like

Zo, dat is een hele verbetering; goed gedaan :+1:
Veel plezier ermee.

1 like

Een service kan in dit geval zeker geen kwaad. Ben je weer gerust voor een tijdje :stuck_out_tongue:

1 like