zojuist een leuke Rado Green Horse gespot in een winkel met vintage horloges. Erg leuk model, kom op het net vergelijkbare exemplaren tegen, maar ik ben geen kenner.
Kan iemand mij vertellen of dit de moeite waard is? En of het allemaal origineel is? Het horloge loopt, heeft wel wat gebruikssporen, maar niet onoverkomelijk.
De foto’s zijn niet fantastisch maar ik kan desnoods nog wat betere maken morgen.
Alvast bedankt!
Ja, ik ik vind het een leuk horloge, ben wel gecharmeerd van deze modellen van Rado. Daarbij moet ik zeggen dat vintage wel vaak in de kist blijft liggen bij mij.
Leuk horloge, ik heb hem zelf ook als golden horse, lijkt origineel.
Weet alleen niet wanneer ze overgestapt zijn van de kroon met anker naar kroon met R, maar dat mag de pret niet drukken…
De deksel is wel mongolig behandeld
Kijk even goed naar de gelijkmatigheid van de randen. Ik vind het op de foto’s lijken alsof het gepolijst is geweest.
Het “rechte” font, zoals op het horloge dat topicstarter laat zien, komt wel vaker voor. Check Google maar eens op Green Horse.
Ik heb geen idee wanneer ze naar dit font zijn overgestapt, of dat het misschien bij een bepaald type wordt gebruikt.
Hier vindt je ook een Green Horse met het rechte font, wel een stuk naar beneden scrollen, want het is een pic heavy topic (die zeker de moeite waard is)
Dank allen voor de reacties! Ik kom inderdaad zowel het rechte als het schuine font tegen, hoewel ik het rechte front vooral bij andere lay-outs van de wijzerplaat tegenkom. Hier is er een op e-bay met dezelfde uitvoering.