Vintage Roamer Anfibio 1972

Alleen te koop:

Merk en model: Zeer mooie Roamer Anfibio met eigen MST520 uurwerkje. Horloge is ongeveer een jaar geleden geheel geserviced en is in een prachtige staat, met origineel glaasje, kroon. Band zou origineel kunnen zijn. Dit horloge komt uit de laatste periode dat het zeer traditionele Zwitserse merk Roamer (MST, ong 1885) nog eigen uurwerkjes monteerde.
Diameter: 38 mm.
Dikte: 9,5 mm.
Lang: 40 mm.
Leeftijd: 1972.
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): maart 2023.
Factuur en/of certificaat: geen.
Originele doos en/of eventuele accessoires: geen.
Verzendkosten of afgehaald: Kan allebei, verzenden t&t op mijn kosten maar risico koper.
Conditie (krassen, werking etc): opmerkelijk mooie vintage staat, zie de foto’s. Loopt prima. Het horloge heeft maart 2023 een service gehad. Bandje lijkt origineel/periode correct.
Soort uurwerk en kaliber: MST520.
Vraagprijs: € 195.

Als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb, verklaar ik hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

11 likes

Up en prijs down naar € 145. :grinning: (Eigenlijk te weinig, maar ja…)

1 like

Up

1 like

Up