Vintage Roamer Anfibio waarde + assembleren vraag

Hallo allemaal! :slight_smile:

Ik heb een vraagje omtrent de waarde van een horloge dat ik op de antiekmarkt heb gekocht. Het betreft een Roamer Anfibio Matic met een NSA bracelet. Ik heb kunnen afbieden tot €55 en vind het zo al een pracht om te dragen!

Heb ik er goed aan gedaan om deze prijs te betalen? Hij loopt vlotjes, datum werkt goed en ziet er best oké uit voor de leeftijd!

Nog een vraagje, en waarschijnlijk komt deze heel amateuristisch over, dus alvast mijn excuses! Ik was het horloge aan het proper maken, en een familielid wilt het horloge bekijken en laat het mij toch niet toevallig vallen! Gelukkig op een zachte ondergrond… Alles werkt nog, maar het horloge viel wel uit elkaar!

Hoe zet ik het horloge in elkaar met deze onderdelen? Het glaasje is acryl veronderstel ik want het voelt en ziet echt plastiek achtig uit. Ik begrijp niet goed hoe ik het ringetje, glaasje, case en caliber terug moet installeren in de juiste volgorde… Kan iemand mij een uitleg geven of een goede bron?

Alvast bedankt!

3 likes

Ik was aan het zoeken op de Roamer Anfibio en kwam deze oude post tegen. Is het nog gelukt met in elkaar zetten en ben je nog tevreden met dit horloge?

2 likes

Dat hier nooit op gereageerd is… Blijkbaar heb ik dit topic toen ook gemist.

1 like

Hey Emile! Het was inderdaad een eitje om dit terug in elkaar te zetten, denk dat ik iets te snel panikeerde, maar eind goed al goed!

Ik draag het horloge nu en dan nog, maar niet zoveel draagtijd als het verdient te krijgen!

1 like

Geen enkel probleem hoor, toch zeker bedankt voor de opvolging :smile:

Doe nog even een foto van het eindresultaat. Verdient ook wel een plekje op het Roamer Only topic :grin:

1 like