Heyy ik had een vraagje beste hf leden ik kwam deze tegen en vroeg me af of die echt is weten jullie dat misschien?
Nep
Fake.
Het ‘goud’ laat los.
Oh ja ik zie het idd dank jullie wel dan is er dus online een oplichter actief deze man verkoop het horloge voor 2,500 ik had hem bijna gekocht maar ik vertrouwde het al niet ik al één voorgevoel vandaar dat ik het ff hier vroeg thx hf leden jullie hebben mij gered van een scam
Datum font klopt volgens mij ook niet.
No offence, maar als je je hierdoor bijna laat foppen is kopen via marktplaats of iets dergelijks misschien niet verstandig. maar goed dat je het ff checkt hier, scheelt toch een hoop ellende
Dit is zo’n slechte fake dat ik t bijna niet kan voorstellen dat iemand dit zou kopen.
Zelfs wanneer het een origineel Rolex horloge was, is €2.500 teveel in deze erbarmelijke staat.
Als je voor vintage Rolex wilt gaan is het beter om Marktplaats e.d. helemaal te vermijden.
Daar zijn er meerdere van. Als je Marktplaats erop aanspreekt beweren ze meestal dat het horloge toch echt is en dat ze er niets tegen ondernemen. Diverse HF leden hebben die ervaring.
Alleen als iemand meerdere “rolexen” aanbiedt die overduidelijk nep zijn (en vaak < 500€ te koop aangeboden worden) wil MP wel eens wat weghalen. Een enkel horloge blijft in 99% van de gevallen gewoon staan
Yeah, Marktplaats, dude. Maar wel goed dat je het gevraagd hebt! Beste om jezelf eerst - kan gewoon online - wat vertrouwder te maken met hoe een Rolex er uit hoort te zien. Maar dan nog HEEL erg uitkijken op MP.
Laatst nog een TH van 60 euro weg geprobeerd te halen. Lieten ze gewoon staan.
Coole Nolex
Dat is een mini scam
Dit is een maxi scam.
Als je dit een maxi scam vindt moet je even terug scrollen naar die gouden VC…
Al zou ik dit op straat zien liggen, dan zou ik er nog met een grote boog omheen lopen.
Waarom zou je (voor een echte) deze nog willen kopen voor € 2.500? Hij is compleet afgedaan.
Je kan veel beter op zoek naar een fatsoenlijk exemplaar.
MP doet hier niets aan want verdiend lekker zo.