Vintage Seiko Only (Deel 1)

7 likes

Ik wist niet dat je zo’n LM had :+1: Ik heb nu inderdaad 2 banden. :innocent:

1 like

13 likes

Korrektie

4 likes

:scream:

Waarom?!

Waarom? :grin:
Waarom verzamelen …
Bracelets en vintage straps vooral om het ontwerp, maar ook om de uitdaging van het completeren, om het belang voor het totaalbeeld van horloges (inclusief de invloed op comfort en de uitstraling).

2 likes

Leuk zo’n verzameling. Ik heb even gekeken, het lijkt alsof jouw links rond zijn. Er zijn meerdere LMs die deze stijl band gebruiken. Die van mijn mijn LM zijn afgevlakt. Ik denk dat deze band eerder voor een 5606-707x of 5606-805x is. Dus mijn endlinks zullen niet de goeie zijn vrees ik.

1 like

Vandaag deze weer eens te voorschijn gehaald voor een wandeling :blush:
Groeten Iwan :motorcycle:

11 likes

Een Seiko 7005-8200. Service, kast een beetje toonbaar gemaakt en een nieuw origineel glaasje geplaatst.

16 likes

Prachtige wijzerplaat

1 like

In het echt vele malen mooier dan op de foto

1 like

De chrono’s vliegen ons plotseling om te oren.
:ok_hand:

Kunnen jullie eens wat 60 modellen met kast van 36.5 - 38mm laten zien zonder datum? Ik zoek al naar seiko sportsmatic en seiko skyliner. Typenummers welkom.

Een beetje wow :hugs:

6220 is het no date skyliner kaliber. De latere 6100 zijn ook nog soms eind 60s maar dat zal niet helemaal zijn wat je zoekt.

1 like

check :innocent:

13 likes

Ik zit al weken te staren naar de 7A38 modellen en het enige wat ik concludeer is dat ik veel te laat ben begonnen met de horlogehobby.

Service heb ik niet zelf gedaan, daar moet ik Aad voor bedanken. Een bandje of een glaasje zelf wisselen lukt wel.

2 likes

Deze LM kan ook van de to-do list af. Een schakel voor de band gevonden waardoor hij weer gedragen kan worden. Lijkt op de foto veel minder mooi dan hij IRL is :innocent:

10 likes

8 likes