Vintage Seiko Only (Deel 1)

Edits for the win!

1 like

:thinking:?

1 like

Haha, gebbetje; je zei vandaag maar het horloge stond op donderdag de 4e :slight_smile:

1 like

Snel verzet werkt niet, verkeerde kroon door een ‘reparateur’ op geknutseld denk ik :worried:

:frowning: da’s wel jammer. Ik heb geen snelverzet op m’n Enicar, maar trek het niet om de verkeerde datum te hebben staan. Dus dan maar wat langer bezig ‘s ochtends :joy:

1 like

Op mijn rechterpols gaat het meestal goed, met de ‘daily’ Kinetic of een andere Quartz/Electric, Electronic etc :innocent:

Toch maar op marktplaats gegooid. Hoogste bod is maar liefst 150 euro :joy::sob:

8 likes

Een euro voor elke meter :+1: :smiley:

1 like

Dat zal de instelling zijn geweest😂

Ik bied €150,01… Die heb je er ook nog bij zitten. (Dit was natuurlijk sarcasme en geen echte bieding, voor de goede orde)

1 like

Nieuwe aankoop om de pols en zo blij nu met mijn hele dunne polsen dat ik de niet originele band onderdelen gewoon tussen uit kon laten!

11 likes

Ik ben weer blij, dat deze weer tikt na er een nieuwe batterij in gestoken te hebben…

11 likes

Mooi spul! Sports duikers zien we hier maar weinig op HF.

@koekoek, kassa 4 alsjeblieft…

Wat is de referentie van de handwind Seiko Tank? (goud)? :rofl:

Heb je een foto?

Nee helaas, zag hem onlangs ergens voorbij komen op het forum, maar kan hem niet vinden. Volgens mij was het wel een High Beat… Ik ga nog even zoeken…

Als het het model is wat ik denk dat je bedoelt is die er alleen met low beat 2559 en niet met hi-beat 2220. Het is dan een 2559-3031. Die heb ik trouwens :stuck_out_tongue:

Op 2220 kan ik alleen die gouden niet vinden, deze prijs lijkt mij trouwens ook niet helemaal jofel…

Thanks, nu nog de zwarte en dan is de daini uitgave compleet. De yacht timer doet niet mee in deze serie al staat die ook nog op het lijstje!

Het zou kunnen zijn dat het een 2559 is, die zien er verder qua kast en plaat het zelfde uit.

Die prijzen zijn inderdaad wel erg laag. Ze zouden meer waard moeten zijn.

Bedoel je dan de 7a28?