Vintage Seiko Only (Deel 1)

Wil je perse het daadwerkelijke bandje dat bij dat model hoort? Want de bandjes op mijn getoonde seiko’s komen uit Nederland van Horloge.nl

Dan heb je iig een seiko bandje en gesp.

3 likes

Nee niet perse. Heb een aantal 18mm bandjes liggen voor wanneer de Seiko aankomt. Dank voor de tip!

13 likes

@koekoek vragen. Die heeft vast wel iets liggen uit je geboortejaar.

Prima jaar trouwens :rofl:

1 like

De grand en king quartz series bestonden in 86 niet meer. Maar er waren wel andere series met HAQ horloges zoals de Dolce en Majesta lijn. Daar heb ik er wel een van dus als je interesse hebt :innocent:

Tuna’s uit dat jaar zijn er ook. Maar die hebben geen HAQ uurwerk. Zijn wel een van de leukste modellen uit die tijd, samen met de 7a serie vind ik.

1 like

PM :slight_smile:

14 likes

6 likes

11 likes

11 likes

Dit oudje was ooit van mijn vader en ligt hier al lang in de la. De band rammelt, maar dat is niet het grootste probleem.

Hij loopt niet meer lekker en het glaasje heeft een barst en diepe krassen. Misschien toch maar eens op laten knappen. Beurtje, glaasje en reinigen zullen al veel doen.

Volgens het serienummer komt hij uit 1976!

9 likes

Erg mooi ben zelf verrast dat hij er zo goed uit ziet. Het is toch altijd afwachten wat er van de veiling uit Japan komt.

11 likes

Nice :star_struck:

1 like

21 likes

Erg mooi! Ziet er in ieder geval beter uit, dan de mijne!

Deze Seiko 3802-7020 uit 1972 ziet er nog steeds goed uit. Ik vind de tip van de secondewijzer wel iets hebben…

12 likes

11 likes

Icoontjes

24 likes

Heerlijk trio!

1 like

14 likes