Vintage Seiko Only (Deel 1)

Optisch niet perfect, maar ik ben er ook nog erg tevreden mee. Na de foto het glaasje nog even gepolijst, knapt zo’n horloge behoorlijk van op.

3 likes

Supermooi horloge👍 Maar die klimop onder de “2” zou ik wel snoeien…

1 like

Zal wel niet zo maar weg te halen zijn, dus voorlopig laat ik 't maar mooi zitten.

1 like

Ik ga de Lord Marvel steeds meer waarderen. Blijf ze posten, want ze zijn zo mooi :wink:

Mocht ik een blauwe plaat voor mijn Datejust vinden, zal er waarschijnlijk een LM komen.

5 likes

Vooruit.

bce0d1b181ac8e3bf140b68a4592da98992f1233_1_537x500

4 likes

Met de hulp van huisfotograaf @anon50762135EV vind ik mijn kiekjes steeds beter worden.

Kuch kuch volgens mij is deze te koop ook nog

3 likes

Je mooie fotos. Je ziet de grote japen in het glas en butsen in de kast bijna niet zo!

2 likes

Wait. Whut?

2 likes

Wat is de grootste van deze Seiko schoonheden?

Dat weet @koekoek wel.

1 like

Ik zou het ook niet precies weten. Ze zijn grotendeels allemaal hetzelfde formaat 35-38mm. Ik denk dat zo’n King Seiko superior chronometer als @MartijnV heeft wel hoge ogen gooit als grootste.

Mijn LM met Seiko mesh

2 likes

6 likes

Echt wat voor jou dus…

2 likes

Zeker :sunglasses:

Is die van Lionstraps? Ik wil wel zo’n bandje voor aan de DJ.

2 likes

Idd. Ik vind ze geweldig. Redelijk aan de prijs, maar ik denk dat ik er toch een keer toe over ga.

1 like

Mijn maatje Fledermaus vindt het een puik plan.

Het zou één van mijn looks ook wel sieren in de zomer.

3 likes

oh wauw, dat is een fraaie batman

1 like

Dat je er nog geen een hebt? Bijna verplicht. Qua kleuren misschien lastig op de Rolex, maar misschien wel te bespreken denk ik (zie link).
On topic: wat mij betreft zeker een topper op de King of Lords Marvel.

2 likes