Vintage Seiko Only (Deel 1)

Zwart struisvogelpoot? Waarschijnlijk ook iets te glimmend voor jou smaak?

4 likes

Bij zo’n vintage hoort wel een glimmend bandje. Dat zat er vroeger ook op bij de King Seiko’s :smile:

2 likes

Ja dat ben ik met je eens!

1 like

Nog een klein LM plaatje voor vanavond

6 likes

Ik heb ook zo een glimmert zwart struisvogel op een quartz type 2. Kan er niet helemaal aan wennen. Mat zou beter zijn in mijn opinie. Heb geen fotos op deze phone.

Ik heb een video waarin die van alle kanten getoond wordt, ook de bracelet:

Ik denk dat het houdertje van de endlinks die om de pushpins zijn gevouwen iets zijn verbogen door wat spanning.

Bij mij zitten ze namelijk zo:

3 likes

Ziet er wel mooi uit hoor! Ik hou eerder van distressed leer, reliëf, soms suede… het glanzende voelt zo… als lakschoenen ofzo :joy:

3 likes

Deze krijg ik binnen deze week probably

3 likes

Ik gok dat die springbars niet helemaal oke zijn. Anders zouden de endlinks niet zo verkeerd zitten.

1 like

Ik ben (sinds kort) fan van Molequin. Prijzig, maar het wel waard. Heerlijk soepel en fancy kleurtjes.

6 likes

Mag deze hier?

8 likes

De Jumbo LM naast een normale :grin:

9 likes

Op een mooie Ko.

13 likes

Dat is behoorlijk. Maar ik hou daar wel van. Een wat grotere kast.

Op zich krijg je hiermee meer “kast” te zien en daarmee meer van de mooie brush afwerking. Wat meer contract oplevert met de bezel. Beide prachtig btw :).

Nice combo! KO levert altijd topwerk :).

1 like

Bracelet binnen… geen push pins :frowning:.

Past een push pin uit een 20mm op een 19mm (toch vragen ook al is het antwoord nee).

Hoe doen jullie dat? Paar zakjes pushpins etc. Gekocht?

Update: sh*tload aan pushpins gekocht op Bol :). Ik grijp er niet meer naast hahaha

16 likes