Vintage Seiko Only (Deel 1)

Nog maar eens :heart_eyes:

17 likes

Waar heb je die blauwe band vandaan (onderste)?

1 like

Watchgecko. Maar wil je hem van me kopen? Alleen voor deze foto’s gebruikt.

App me maar bij interesse :+1:t2:

1 like

Straks even een post maken voor het blauwe gedeelte

10 likes

Dus eh… Mag de Skyliner ook in dit topic? :innocent:

1 like

Met alles wat we nu weten waren die wijzers toch wel heel speciaal he :star_struck:

Dit horloge moet je echt om gehad hebben om je te realiseren hoe perfect het in balans is.

8 likes

He als we nu toch aan het pluggen zijn :nerd_face: Moet er alleen nog een bandje bij vinden voor ik hem in het blauw kan zetten.

3 likes

En voor deze moet ik ook nog een bandje scoren. Maar die mag niet weg :sunglasses: Had ik nog niet eerder laten zien hier volgens mij, een 5245 “special” chronometer.

10 likes

Ik ben echt verliefd op m’n 5625-7100.
5625-7000 incoming en zit zelfs te denken om de SBGV207 weg te doen voor een vintage GS…

De afmetingen van de vintage modellen zijn toch wel heel prettig he…

2 likes

Modern is ook wel lekker om dagelijks en zorgeloos te dragen. Heeft ook weer een heel andere uitstraling.

Maar een vintage GS kan je al kopen voor veel minder dan een moderne. Wellicht leuk voor er bij in plaats van op termijn :+1: De 5722 blijft ook nog wel door mijn hoofd spoken.

1 like

Ik merk ook dat ik steeds meer naar kleine kasten neig.

Begonnen met een Oris van 46mm (43 vond ik echt te klein), nu vind ik een 40mm GS te groot…

1 like

Schiet eens op, ik wil weten wat je vraagt

2 likes

Ik ben zo langzamerhand om. Op zoek naar een KS chronometer…

Ik ken het gevoel

Nog een lekkermaker

13 likes

So, die is :heart_eyes:
Zie je niet vaak in het goud :ok_hand:t2:

1 like

Thanks @koekoek voor de banden! Kan eindelijk mijn King Quartz en LM dragen :slight_smile: .

Je ziet wel ietsjes de springbars maar dat vind ik niet heel erg (voor nu).

Nou heb ik wel dit bandje over, deze is namelijk te groot. Iemand enig idee hoe ik deze korter kan krijgen?

5 likes

Goed om te zien :sunglasses:

Ik weet niet of dat mogelijk is? Je kan er geen schakels tussen uit halen? Soms is het bij die mesh banden dat de enige mogelijkheid is de fijnafstelling in de clasp.

1 like

10 likes