Gaaf hoor, zo eentje wil ik er ook nog wel.
Een van mijn favoriete case shapes. Leuk movement ook
WOW. Referentie graag! Deze is prachtiggggg
het is een 3883-7019 uit 1975
Deze heb ik gisterenavond weer aan het lopen gekregen (batterij maakte onvoldoende contact):
Seiko EL-370
Nu nog een nieuw glaasje zoeken en een mooi leren bandje en hij is perfect.
Gents. Hoe makkelijk is het aan om een facetted glas te komen voor vintage seiko’s?
Ik denk dat je met een nagelvijl en wat polywatch een eind komt hoor!
Bij een hardlex glaasje?
Ow. Ik dacht dat het gewoon acryl was
Oei die is gaaf. Gaan voor krankzinnige prijzen weg geloof ik. De meest extreme versie van het 38 uurwerk met 10s/jaar afwijking toch?
Ja, ±2s/maand denk ik
Ik heb hem t.z.t. gekocht voor €200 en verkocht voor €400. Al het moois is helaas een stuk duurder geworden.
Kan deze niet eens vinden op Ebay man
Hij heeft er eentje: http://seiko.site/vintage-seiko---seiko-quartz-superior.html#morpho-fullset-1
Inderdaad erg mooi
Maar een GFA morpho is natuurlijk next level, de minuut en uurmarkeringen icm het patroon van de wijzerplaat is echt geweldig.
Vaak niet makkelijk.
Ik ben op zoek naar een magisch stel handen die een battery cover open kan krijgen van een seiko 4843 8041. Ik heb reeds meerdere tips geprobeerd maar die waren helaas niet succesvol (ductape, heen en weer bewegen). Ik heb verder geen tools dus hopelijk kan iemand hier mij helpen.
Alvast dank
Ik vermoed een uitgeharde pakking waardoor hij er niet uit wil. Het beste kan je dan de hele caseback er af halen.