Vintage Seiko Only (Deel 1)

Daarom heb ik ook niet veel dure kleding op de yeezys na😂

1 like

:heart_eyes:

1 like

Oe die is echt heel mooi. Typenummer? Via Ebay?

1 like

Thanks, deze heb ik gekocht via MP, maar oorspronkelijk verkocht door vintageseiko.nl

Type nr is: 7546-8340(G2)

1 like

Zo nu is alles binnen nieuw glas, nieuwe kroon en stift, en de day Finger die heb ik schijnbaar meebestelt. Ik weet niet eens of dat vervangen moet worden?

4 likes

Nog zo’n eentje in zijn mooie staat!

1 like

Filmpje kijken gisteren…“All is lost” :nerd_face:

4 likes

Heel mooi zo! Classy :+1:t2: Inmiddels is de silverwave een van mijn favo’s geworden! Met dank aan @koekoek​:+1:t2:

1 like

Ok heren een koopje uit japan. Het jaar is nu echt goed begonnen.
Een Seikomatic-r uit december 1965, met datum snelverzet. Mooie shiny wijzerplaat en een passende bracelet. Wie kan me vertellen wat voor bracelet het is en of ze origineel hierop geleverd zijn?
Op wat krasjes op het glas na in zeer goeie vintage conditie :grin:

9 likes

Wat heeft dit voormaat mij positief verrast.
Persoonlijk was ik bang dat deze “klein” zou uitvallen. Maar niks is minder waar.

11 likes

5 likes

Ik ben blij dat 'ie ook zo positief bevalt! Ook hier met de nieuwe band echt een tweede leven gekregen, hij hangt opmerkelijk veel op de pols tegenwoordig :ok_hand:!

2 likes

Het is plexi glas en die zijn er dus gelukkig uit te poetsen. :+1: Mooie aanwinst.

En qua band, ik zie dit model zo snel niet in de catalogi. Wel een model dat er wat op lijkt (alleen met dag/datum), en die band lijkt er ook wel op :thinking:

Ja je hebt gelijk dat issem volgens mij ook.
Effe ander bandje erop en het is opeens een heel ander horloge en poly watch doet wonderen voor glaasje maar ik gebruik het ook voor de kast :yum:.

6 likes

7 likes

Ik heb een 16.5cm pols maar zelfs voor mij was de band veel te kort. :neutral_face: Balen, want het horloge zelf is juist zo mooi :ok_hand:

10 likes

Zo mooi :heart_eyes:

9 likes

Heel mooi, zie ze vaker voorbij komen hier.

Waar ergens haal je zo’n model vandaan? Is dat Japan only?

1 like

Ik weet het niet zeker. EBay, veilingsites in Japan. Ik heb deze toevallig uit het koekoeksnest :grin: (via het forum).

1 like

Aaaah! Daar heb ik ook mijn Silverwave vandaan. H(o)fleverancier van Seiko’s dus haha

1 like