Groeten uit de Groote Peel…
Leuke bracelet!
Wellicht kan iemand me hier helpen.
Zojuist naar de plaatselijke batterijtjesboer geweest om te checken of we deze nog terug aan het leven konden krijgen. Helaas; vorige batterij heeft gelekt en een nieuwe batterij is niet voldoende.
Iemand een idee wat ik nu het beste kan doen? Heb deze vorige week gevonden thuis tussen de oude spullen en lijkt me erg leuk deze af en toe eens te dragen.
Afhankelijk van hoeveel lekage valt de schade vaak wel mee. De wijzerplaat en lumen vertonen in ieder geval totaal geen schade. Contactjes schoonmaken kan je mee beginnen. Werkt hij dan nog niet evt op een zeer lage temperatuur in de oven (40-50 graden) als de olie ingedikt is wil dat nog wel ns werken.
Contacten schoonmaken, nieuwe batterij en dan eens op de quartzbooster leggen. En anders helaas een nieuw uurwerk erin of huidige repareren.
Dat is een hele mooie Seiko!
Dankjewel V
Ik ben nieuw hier en vroeg mij af of iemand mij verder kan helpen. Ik heb een seiko flightmaster 7T34-6400 uit 1990. Ik wil hier graag het 7T34
quartz uurwerk van laten vervangen.
Ik kom de uurwerken wel tegen op ebay maar ik hoop eigenlijk voor een meer locale oplossing.
Kan iemand mij op weg helpen? Bvd