Vintage Seiko Only Deel II

16 likes

Deze NA gekregen van mijn vriendin vanwege onze verloving eerder dit jaar. Als ik het goed zeg een 66-7110 uit Oktober ‘69

16 likes

11 likes

Duizelingwekkend mooi!
Edit: en zie ik daar op de achtergrond zo’n leuke wekker? :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

En deze is ook schitterend zeg! Leuk, een geliefde die ook vintage waardeert❤️

1 like

Heb ook graag een oudje aan de pols, nu deze uit nov '74. Het schemert, sluitertijd was ⅙ sec…

6 likes

Ook al jaren in de box voor vrouwlief :smiling_face_with_three_hearts:

6 likes

9 likes

14 likes

Dank je wel :pray: En ja, op dit archief plaatje is 'n bruine alarmvariant van Seiko, goed gezien :male_detective:

1 like

En ik wist het natuurlijk…:grin:

Edit: deze Beads of Rice gaat op deze zomerse dag mee op reis😁

14 likes

Mooi gezelschap :+1:t2:

1 like

Vandaag m’n Lord Quartz ontvangen, gekocht in Japan. Type 7853-7000, meen uit '79. Hij loopt, en ben erg tevreden met hoe hij eruit ziet voor z’n leeftijd. De originele band steekt nog keurig in elkaar en is lang genoeg voor mijn pols - met andere soorten stalen band uit Japan is dat niet altijd zeker natuurlijk. Op de dial wat plekjes, hopelijk wat stofjes.

Weet niet precies de maat van de kast maar in aanmerking nemende dat het toch al een oud horloge is vind ik de maat voor mij goed te dragen:

Bedoeling met koop van dit horloge is om 'm optisch op te lappen. Er zit weinig gekkigheid op, normale draagsporen, kijken of wat ik daar tzt van maken kan:

18 likes

Surfen in Rotterdam centrum

14 likes

Speelt zo mooi met licht, deze 5 actus jdm💚

15 likes

15 likes

12 likes

Vroege vogels

14 likes

Zo mooi net niet zwart, deze 7005-8022 uit '74

11 likes

13 likes