Vintage Seiko Only Deel II

De linkse heeft wat elegantere kastpoten de rechtse meer een C model sportief

1 like

11 likes

12 likes

13 likes

Ja, en ik vind de linkse net iets kleiner op mijn pols kijken dan de rechter. De linker inmiddels aan een goede bekende geschonken😊

1 like

Rechter heeft zowat een king seiko kast.

1 like

Het is een 7005-8022. Vind dat echt een schitterend model. Met 10mm dikte inclusief glas ook mooi plat gebouwd. Heb er twee:

19 likes

Leuke dingen. Ze doen nogal 7000-case ks aan. 5625-7000 etc.

1 like

Heb ook nog een 7005-8000, lijkt er qua kast ook heel veel op:

13 likes

8 likes

Kijk, dat vind ik nou tof. Gewoon een horloge weg geven aan iemand die t ook kan (gaan) waarderen.
Sowieso met die kleinere links :link: komt dat elegantere concept beter tot zn recht.
#vintage Seiko only
#watMODje
#seikosaturday

Natuurlijk weer ff afsluiten met een SKX MOD, want dat is toch wel dé nieuwe klassieker voor mij.
Have fun guys

9 likes

Dit prachtige Seiko Superior model op een veiling gekocht. Ongelooflijk mooi en bijna spotless. Vandaag met de post gebracht.

19 likes

Wow! Ik ben echt wel een beetje jaloers hierop!

1 van de modellen op mijn shortlist!

Told you so! :face_with_peeking_eye::grin::+1:t2:
Ok nog 1 foto, omdat hij zo mooi is

14 likes

10 likes

10 likes

Even weer opgegraven voor je :slightly_smiling_face:, dat is volgens de casebacks een 7006-7120 - vind zelf de facetdome het meest in 't oog springen bij deze :nerd_face:

1 like

Over facetdome gesproken, bij deze 5 (6119) vind ik 'm ook door die slechts 3 vlakjes heel fraai :hugs:

11 likes

Wat een stoer ding! Elke minuut-index is opgelegd :star_struck:

2 likes

Zo zo Spooler
Dat is een mooie drooler :drooling_face:
Die indices en wijzers komen echt heel goed met elkaar overeen.
Weer iemand versteld laten staan hoe mooi dit veelzijdige merk toch is he. :star::star::star::star::star:
#seikosaturday

3 likes