Je snapt dat ik niet heel blij bent met uw antwoord
Zo wat een knaller! Echt een bijzondere verschijning
Net het beschadigde glaasje vervangen van m’n LM:
Het is niet de originele kleur inner bezel, maar had deze nog liggen en wilde het een kans geven. Wat vinden jullie? Het bevalt mij beter dan ik had verwacht…
Wat een plaatje…
Past inderdaad goed, omdat de markers en het frame om de datum ook goudkleurig zijn.
Kassa erbij?!
Dit Ik durf haast te zeggen dat de wijzerplaat nu nog net iets meer eruit knalt.
Vandaag 2 van mijn mooiste chrono’s teruggekregen na een zeer noodzakelijke service van onze lokale 6139 expert.

“blue Pogue”
Goedemorgen HF’ers
Wat mij in hoge mate verbaasd is dat deze 5106-7030 uit april 1969 sinds afgelopen dinsdag maar 6 seconden heeft verloren.
De GS is een 4522? Kan het niet goed zien.
Wat het ook is, zij schreeuwt ingetogen soberheid, klasse, elegantie en schoonheid uit. Prachtig exemplaar. Proficiat.
Klopt helemaal, het is een 4522-7010! En ik zou er nog blijer van worden, als die het deed. Dus die moet eerst nog even naar de dokter om gereanimeerd te worden… En dan kan ik er pas echt van genieten.
Reanimatie van een GS? Absoluut geen probleem, lijkt mij. Even aan het zuurstof en een nieuw radertje. Dan weer goed voor de komende 50 jaar. Is een Seiko hè.
Absoluut waar, maar de veren beginnen schaars te worden en ik denk dat er ook nog wel wat anders aan mankeert. Maar het is absoluut de moeite waard! met deze heb ik veel meer een klik dan de eerdere GS, die ik had (5646-7010). Dit is in alle opzichten veel mooier en ook een echte Hi-Beat!
Ik heb ook een paar GS’sen uit de 56 serie gehad. Net niet de klik. Begrijp me goed: prima horloges hoor maar missen net iets voor mij. Ben meer van die uit de 61 lijn.
De 4522 staat op de wish-list.
Ik heb ook een Seikomatic 6246, wordt nu weer hersteld in oude glorie in Polen. Die is gelijk aan de 62GS. Daar heb ik dus ook wel een klik mee. Maar van de 4522 zijn meerdere modellen, maar dit model deed het wel voor mij! De kastvorm is wat meer traditioneel en voor mijn smaak mooier.