Vintage Seiko Only (Deel 1)

Nieuwe aanwinst, 4402-8000 :cowboy_hat_face:

17 likes

En ik doe ook mee vandaag met een 7025-8000 uit eind jaren '70. Het glaasje (kunststof) mag nog een beetje aandacht krijgen, maar voor de rest loopt het weer goed.

8 likes

Spulleke.

1 like

Hallo allemaal,
Ik heb een horloge geërfd van mijn opa. Helaas is deze net te klein en zijn er geen extra schakels voor het bandje. Mijn plaatselijke juwelier zei dat ze niks voor me konden doen omdat ze er geen bandje voor kunnen vinden. Hier kwam ik bij jullie uit. Is er iemand die nog een band hiervoor heeft met alle schakels? (of lange band) Het mag ook een soortgelijke band zijn. Ik zou het heel erg jammer vinden als er helemaal geen band meer is. Seiko zelf kon niks voor mij betekenen. Ik denk dat dit komt omdat het een oud horloge is.

kastnummer 7019-8281. Zie ook de foto’s voor meer informatie!

Ik hoor het graag!

Auke-Jan

1 like

Het lijkt wel alsof er in het verleden hier als eens iets mis gegaan is met de band :grimacing:

Los schakels of banden vinden is heel lastig. Je kan dan het beste een compleet horloge als schakeldonor kopen. Het horloge kan je dan evt weer verkopen.

1 like

2 likes

Die troep ligt alleen maar in de weg en doe je niks mee. Maar is toch stiekem wel best leuk om een vintage horloge met box en papers te hebben. Opmerkelijk is ook dat in de papers staat dat hij in 87 verkocht is, 10 jaar na de productie.

6 likes

Ik wil niet de enige zijn die hier post. Maar dan moeten anderen maar gewoon meer vintage Seiko kopen :innocent:

7 likes

Het helpt als je mooie vintage Seikos post…

1 like

zal ik dan maar Seiko 5’s en quartzen gaan posten?

4 likes

Assistentie voor K…

9 likes

Heel mooi exemplaar

1 like

11 likes

Is die vintage?

1 like

Hele gave panda. Maar weet niet of ie in de categorie vintage valt😆

8 likes

Het is een nieuw model geinspireerd op jouw model, de 6139-8020.

Een niet veel voorkomend vijfje. :ok_hand:

3 likes

Vintage Prospex, heel zeldzaam! :wink:

Prachtige klok!

Voor zover ik kan nagaan allemaal vintage.
Sunburst beige groen 7025-8000: 1977
Zwart quartz 7N43-8001: 1991
Blauwe chrono 7T34-6B00: ergens begin jaren '90 denk ik

6 likes