Vintage Seiko Only (Deel 1)


Yes sir :+1:t2:

8 likes

Wat is het uurwerk en kastnr. ?

6216-9000 ik heb bij Borel geprobeerd maar daar snap ik geen snars van :flushed:
320W04AN00 glas code

Seiko boek zegt 320W04GN
Waar die 00 voor staat, zou ik even moeten opzoeken.

Huh dat zijn 2 heel andere glaasjes. De 320W04GN zou van glas moeten zijn? Maar deze waren zo te zien toch gewoon plexi?

Op ebay zie ik ze zelf wel staan, bijvoorbeeld deze:

Sorry voor de verwarring, het is idd de 320W04AN.
Ik keek even een regeltje te hoog in de lijst. :grimacing:

Ik kan daar niet bestellen ik krijg een rare melding van ebay. Ik heb dat al geprobeerd.

Volgens mij is het de 320W04AN00 en niet de 320W04AN maar waarom weet ik ook niet zouden ze mss allebei passen?

Het is het zelfde die laatste 2 digits maken in dit geval niks uit.

1 like

Ok dan weet ik er mss nog 1 uit te halen, Thanks alweetend orakel koekoek :rofl:

1 like

13 likes

Cool die gesp!

1 like

Dat snap ik, ziet er nog strak uit.
Prijzen vliegen de pan uit voor vintage Seiko in redelijke staat.

2 likes

We moeten elkaar ook niet al te gek maken. Een 562x-7000 is helemaal niet zeldzaam en nog prima te vinden :wink:

Mooi bandje, orgineel Seiko? Staat goed op de LM,
Ik vind de platte banden veel mooier op de vintage Seiko’s maar ze zijn lastig te vinden, tenminste die ik mooi vind.

Nee dit is een delbana bandje. 10 pond op ebay ofzo. Prima bandjes en plat en soepel. Ik heb volgens mij 4 stuks van deze, 2 bruine en 2 zwarte en 2 18 en 2 19mm :ok_hand:

:grimacing: :grimacing:

@Eddio het zijn mooie horloges maar echt kudt uurwerken de 712x. Ik begin er niet meer aan :angry:

Toffe gesp, welke afmeting hebben deze en waar zijn ze te vinden? Op Ebay kan ik wel wat vinden, maar is of te modern, of mogelijk namaak of extreem duur (GS).

https://buyee.jp/item/yahoo/auction/r470509198?conversionType=search_suggest_history

Ik dacht 16mm, maar dat weet ik niet 100% zeker. 15 of 16 vaak iig.

Gespen los kopen is inderdaad helaas vaak duur. Deze kwam op een horloge (andere dan van de foto).

:grin: :dancer:

4 likes

9 likes