Goedenavond horloge liefhebbers,
Ik heb voor een paar tientjes diverse vintage horloges gekocht ( Timex, Lincoln, junhans, Technos en nog een paar).
Daar tussen zit nog in erg goede staat, een oude stopwatch.
Ik heb zelf geen verstand van stopwatches vooral oude.
Maar misschien kan iemand mij hierbij helpen voor meer info bijvoorbeeld jaartal en of merk.
Ik zie op het internet dat Breitling heel vaak Sprint gebruikte, maar kan nergens een merk zo snel vinden.
Laatst ook nog bijna zoiets gekocht omdat ik vermoedde dat er een Minerva connectie is maar dat denk ik van deze eigenlijk niet
Ik zie ook zeker geen Breitling-link; maar als-ie goed werkt, is het gewoon toch leuk spul. Het font van de cijfers is weer 's wat anders. 
Heb er zelf ook een paar, wel van A-merken vooral. Het leuke is, dat die - zolang het geen Breitling of Heuer is - nog steeds voor een appel en twee eieren (dat dan wel) gekocht kunnen worden.
Onder andere Omega, Minerva, Junghans - alles voor enkele tot een aantal tientjes gekocht.
Gezien de kwaliteit van het (?penanker?) uurwerk denk ik niet dat het hier om een Breitling gaat.
Ook in Breitling stopwatches zitten simpele uurwerken, bij vrijwel alle stopwatches die ik gezien heb zijn voorzien van een simpel maar degelijk uurwerk.
Dit is geen Breitling maar gewoon een stopwatch van het merk sprint.
Bedankt voor jullie antwoorden en informatie!