Vintage Taperecorders en Horloges

Seiko Sun Padi en Sony TC-854-4 (1971)

5 likes

druk eens op play?

3 likes

Seiko SRP641K1 en Sony TC-850 (1971)

2 likes

Wacht nog even… :slight_smile:

1 like

Trek eens aan mijn vinger?

2 likes

Iemand probeert de mods te sarren, ik zie het al weer. :wink:

Staat eigenlijk in de weg.

2 likes

Krijgen we nu ook een topic, vintage prostituees en horloges? Oftewel, een ouwe hoer draagt een nep Rolex.

2 likes

Woow…

1 like

En ik maar denken dat Horlogeforum een serieuze site/forum was…
Maar als ik een aantal reactie’s zo lees krijg ik helaas een ander gevoel.

Hier dan, ik doe er momenteel niet zoveel meer mee maar hij doet het nog prima. Ik heb ook nog wel buizen spul staan.

2 likes

Ach ja, zolang het off topic gedeelte gesloten blijft is dit toch een leuke manier om verdere (gedeelde) interesses voor het voetlicht te brengen?

Helaas heb ik niet zo’n gave bandrecorder maar geniet des temeer van wat hier voor fraais voorbij komt.

2 likes

Sorry mijn foto moest in het High End audio en horloges. Ik hou het ook niet meer bij met al die topics.:smile:

Eens! Ziet er mooi uit die apparatuur.

1 like

Zo’n één heb ik thuis staan, uiteraard niet te veel van die BASF poederbanden erop. Helaas geen fotootje met een horloge kunnen vinden… Ik ben originele eigenaar, deze machines met 3 motoren en drie koppen zijn vrijwel onverwoestbaar…

2 likes

Teac: MOOI SPUL !!

1 like

Voor de liefhebbers van TEAC en CROWN recorders.

Twee maal Teac A-3440

Teac A-3440 met 3 maal Teac GE-20 Graphic Equalizer en MB-20 Meterbridge.

Crown 700 4 sporen studiorecorder (1966)

3 likes

Als je zo’n topic opent tussen al die andere 100 ‘horloge en …’ topics, vraag ik me af hoe serieus je het forum zelf neemt eigenlijk.

Het forum wordt wat mij betreft erg rommelig op deze manier en niet meer dan een paar leden posten een foto in zo’n topic. En in dit topic zelfs ook nog zonder horloges er bij.

Nou ik neem dit forum wel degelijk serieus. Snap dat niet iedereen het onderwerp leuk vindt of op prijs stelt. Zelf zie ik ook vaak onderwerpen voorbij komen waarvan ik denk…??..
Maar over smaak en interesse valt nu eenmaal niet te twisten. Ieder z’n ding.
Daarbij is het nooit mijn bedoeling om het iedereen naar de zin te maken. Als je dat wel nastreeft dan doe je jezelf erg tekort en ga je er in deze wereld echt niet komen.
Dit is mijn mening en er zullen nog wel vele andere meningen zijn. Dat houdt het leven gewoon lekker spannend.

2 likes